מיקרוסופט תעניק לעובדיה בישראל יותר זמן עבור המשפחה

כחלק ממגמה שהולכת ומתרחבת בעולם, הודיעה 'מיקרוסופט' לעובדיה בישראל כי תאריך את חופשת הלידה, תעניק חופשת לידה גם לאבות, ותאפשר לעובדים שמטפלים בבני משפחה חולים לקחת חופשה, והכל בתשלום

מיקרוסופט (ארכיון) | צילום: סרז' אטאל, פלאש 90

הבשורה הטובה שקיבלו עובדי 'מיקרוסופט' בישראל עשויה להשפיע על תעשיית ההייטק כולה. החל מהחודש הקרוב תעניק החברה לעובדיה יותר חופשות ויותר זמן פנוי. אין זה סוד כי בענף ההייטק עובדים הרבה שעות תמורת הרבה מאוד כסף, אבל מגמה כלל עולמית שהחלה בשנתיים האחרונות, מבקשת לפנות לעובדים יותר זמן למשפחה.

במסגרת מדיניות חדשה של מיקרוסופט העולמית, יוכלו עובדי החברה בישראל ליהנות מחופשת לידה בתשלום בת עשרים שבועות. בישראל נמשכת חופשת הלידה חמישה-עשר שבועות. בנוסף, בני זוג של יולדות יוכלו גם הם לצאת לחופשה בתשלום למשך שישה שבועות.

טיפולים בבני משפחה שאינם בקו הבריאות, יאפשרו לעובדים להיעדר עד ארבעה שבועות בתשלום. ובכלל, המדיניות החדשה תעניק יותר משקל לצורך של עובדים בזמן עם המשפחה. במיקרוסופט אמרו כי המדיניות החדשה נועדה לאזן בין חיי המשפחה והעבודה של העובדים.

מיקרוסופט מעסיקה עובדים רבים בענף ההייטק בישראל. כך שייתכן שהמדיניות שלה תקרין גם על עסקים נוספים בענף. כאמור, בשנתיים האחרונות הולכת ומתרחבת מגמת האיזון בין חיי משפחה ועבודה במדינות רבות בעולם.

כתיבת תגובה