מי ניצח, לונדון או ניו יורק?

בבחירות מועד ב' של 2019 לא היה לנו עימות בין המתמודדים לראשות הממשלה • מי שהרימה את הכפפה והצליחה לספק לציבור את יצר הוויכוח המרתק והיכולת לנתח שתי תזות מנוגדות, היתה 'בסדנו' – קבוצת ההשקעות הגדולה והמובילה במגזר החרדי

העימות הגדול | צילום: יח"צ

בסדנו השקעות יזמה עימות חזיתי, בו נטלו חלק שתי דמויות מרכזיות מעולם ההשקעות בתחום הנדל"ן בחו"ל: ישי ברסלויער, מנכ"ל SIDRE, זרוע הנדל"ן של קבוצת בסדנו בארה"ב, מול אלי פרוש, מנכ"ל פרוש השקעות נדל"ן.

ברסלויער, המתמחה בהשקעות בארה"ב בכלל ובניו יורק בפרט, ייצג את התזה הניו יורקית הכלכלית המסעירה והמעיזה ואילו עמיתו, פרוש, המתמחה בהשקעות באנגליה, ייצג את הגישה הקלאסית האירופאית.

העימות התקיים במתחם WORK UP בבני ברק, שאירח בחום את עשרות המשתתפים, המתעניינים בתחום ההשקעות. הגישה של ברסלויער היתה, כי במעצמה הכלכלית הגדלה בעולם, ארה"ב, ההזדמנויות לעולם לא נגמרות. "צריך רק לחפש אותן ולא פחות חשוב, לדעת לזהות אותן", אמר.

פרוש צידד דווקא בפן של ערך המטבע המקומי והקרבה הגאוגרפית הסמוכה יחסית לישראל: "הפאונד הנמוך והתשואה הגבוהה, אלו האלמנטים הנדרשים להשקעה סולידית איתנה".

המשתתפים הציגו למתמודדים שאלות רבות ומגוונות: היכן נכון להשקיע? איזו היא ההשקעה האטרקטיבית יותר? מה חזק יותר – הדולר או הפאונד? במסגרת העימות קיבלו המשתתפים תשובות מקצועיות ומבסדנו נמסר כי אף נסגרו מספר עסקאות אמריקניות במהלך הערב.

לדברי אחד המשתתפים, ישי ברסלויער שהתמודד בעימות הפגין בטחון רב ומיומנות גבוהה מאוד, כשהציג את דרכי הבדיקה בבואו לבחון את הפרויקטים השונים במשקפיים מקצועיות נקיות.

כתיבת תגובה