מי פנוי בנתב"ג? תוהו ובוהו באיסוף נוסעים בנמל התעופה בלוד

המכרז של 'הדר-לוד' בהפעלת מוניות ספיישל בנתב"ג תם – וכל נהג מונית שעונה על הקריטריונים יכול להיכנס ולאסוף נוסעים. עם זאת, לבקשת נהגי התחנה הותיקה, לא כולם ימתינו לנוסעים בקומת היציאה

מונית | צילום: משה שי, פלאש 90

'רשות שדות התעופה' נענתה לבקשת נהגי מוניות 'הדר-לוד' ותפנה את נהגי המוניות שאינם נמנים על נהגי התחנה לאסוף נוסעים לקומה השנייה – במקום להמתין לנוחתים בקומה G – קומת היציאה שלהם.

עם זאת, נהגים אשר יעניקו הנחה של 12 אחוז מתעריפי משרד התחבורה יוכלו לפעול בקומה G, ובכך לקבל קדימות באיסוף הנוסעים בנתב"ג.

ההחלטה על ה"סנקציה" התקבלה לבקשת נהגי מוניות 'הדר-לוד', שהמכרז שלהם לזיכיון בלעדי על מוניות מנתב"ג פג. היא תהיה תקפה עד המכרז החדש.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

המשא ומתן בין הנהלת 'רשות שדות התעופה' ונציגי הנהגים מתנהל בשבועיים האחרונים. ביממה האחרונה מנהלים הצדדים שיחות רצופות במטרה לאפשר פעילות מוניות תקינה מנתב"ג ובמקביל לאפשר הפחתה במחיר לנוסעים.

הנהגים של 'הדר-לוד' טענו כי ראוי שההוזלה תתגלגל לפתחי הצרכנים. דרישה זו טרם נענתה.

ובנתיים, כדי להוזיל לצרכן את מחיר הנסיעה במונית ולסייע גם לנהגים, 'רשות שדות התעופה' תפטור את נהגי המוניות אשר יעניקו הנחה של 12%, ולא תדרוש מהם תשלום בסך 5.00 ₪ הקבוע בצו הפיקוח (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז – 2016. זאת, בנוסף על פטור מדמי ההרשאה בסך של 5.80 ₪.

כתיבת תגובה