ממחר, 138 עובדי נגב קרמיקה ללא עבודה

הניסיונות למצוא רוכש חדש למפעל בירוחם כשלו, התאחדות המלאכה והתעשייה מגייסת את עשרות אלפי המפעלים שתחת חסותה על מנת שיפתחו את שעריהם עבור העובדים המפוטרים

מפעל נגב קרמיקה בירוחם. צילום פלאש 90.

הניסיונות למצוא רוכש חדש למפעל נגב קרמיקה בירוחם כשלו, ו-138 עובדיו ימצאו עצמם החל ממחר ללא פרנסה. התאחדות המלאכה והתעשייה מגייסת את עשרות אלפי המפעלים שתחת חסותה על מנת שיפתחו את שעריהם עבור עובדי נגב קרמיקה העומדים לאבד את מקום עבודתם החל ממחר יום חמישי ה 1 במרץ.

 "המחסור בעובדים מקצועיים נחשב לחסם העיקרי שפוגע בצמיחת התעשייה בישראל", אומר יוסי אלקובי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה. "התאחדות המלאכה והתעשייה מזמינה את כל מפוטרי רגב קרמיקה להשתלב בענפים השונים והמגוונים שההתאחדות מציעה ולתרום מכישוריהם לתעשייה הישראלית. מדובר במפעלים יצרניים שישמחו לעשות הסבה מקצועית לעובדים ולשלבם במפעלים ברחבי הארץ. המפעלים שלנו מהווים 84 אחוז מהתעשיה בישראל ואנחנו נערך בהתאם לעובדים אשר יזדקקו להכשרה מקצועית על מנת להבטיח קליטה מהירה וטובה". 

על מנת לקדם את הנושא, כבר ביום שלישי הקרוב ה- 6 במרץ 2018 מזמין יוסי אלקובי נשיא התאחדות המלאכה והתעשיה את כל מפוטרי נגב קרמיקה להגיע למשרדי ההתאחדות ברחוב המרד בתל אביב בשעה 19:00 לפגישה אישית איתו, עם מנכ"לית ההתאחדות ועם מנהלי הענפים השונים. במהלך המפגש תינתן סקירה על המפעלים היצרניים ברחבי הארץ המשוועים לכח אדם מקצועי ויועלו פתרונות להסבה מקצועית במידה הצורך. המפגש מותנה ברישום מראש בטלפון 03-7959100 או בעמוד הפייסבוק של התאחדות המלאכה והתעשיה. לאחר מכן תקיים ההתאחדות מפגש נוסף שיתקיים בבירת הנגב בבאר שבע עם המפעלים הרלוונטים.

 

כתיבת תגובה