מנכ"ל צ'ק פוינט העביר מעל מאה מיליון דולר בלחיצת כפתור

ביותר מ-150 מיליון דולר: חברת האבטחה הישראלית צ'ק פוינט רכשה את DOME9 הישראלית העוסקת בתחום אבטחת תשתיות הענן • ההעברה בוצעה לעיני העיתונאים

גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט | צילום: יח"צ

גיל שויד, מייסד צ'ק פוינט, ניצל אתמול את פרסום דו"חות הרבעון השלישי כדי לבשר על רכישה בסכום הנע בין 150 מיליון ל-200 מיליון דולר – של Dome9, חברה ישראלית העוסקת באבטחת המידע בענן. הרכישה בוצעה מידי מי שהיה שותפו בתחילת הדרך, זוהר אלון.

התשלום של חברת האבטחה הישראלית, צ'ק פוינט, בוצע תוך כדי פרסום דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה וניצלה את המומנטום להעברת התשלום על החברה לעיני הכתבים שהוזמנו למסיבת עיתונאים.

היקף העסקה הברור לא נמסר אך ההערכות הן כי העסקה – שהמו"מ עליה התמשך כשנה ונסגר אתמול – נעה בין 150 ל-200 מיליון דולר שחלק מהם שולם במזומן בלחיצת כפתור על סמנכ"לית צ'ק פוינט. קופת המזומנים של צ'ק פוינט גדושה, והסכום כולו אינו מגיע ל-1% משוויה הכולל של ענקית תוכנות האבטחה הישראלית שנחשבת למעצמה בתחומה.

גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט מסר: "DOME9 ומוצרי אבטחת הענן של צ'ק פוינט מספקים ביחד את פתרון הגנת תשתיות הענן הטוב ביותר בתעשייה. כשהתקפות הסייבר מתפתחות לדור החמישי שלהן, הצורך לקבל את הגנת הסייבר של הדור החמישי הופך לקריטי ונדרש מאי פעם. רכישה זו מאפשרת לנו לעמוד ביעד החשוב הזה".

זוהר אלון, מייסד ומנכ"ל DOME9 מסר: "שילוב הכוחות הזה מאפשר לנו להציע את פלטפורמת ההגנה המקיפה ביותר בכדי להגן על תשתיות הענן ההולכות וגדלות של הלקוחות".

כתיבת תגובה