מעבר שגרירות ארה"ב לירושלים: "צפוי זינוק של 10% במחירי הדירות"

להכרזה הדרמטית של נשיא ארה"ב על ירושלים כעיר הבירה של ישראל תהיינה משמעויות נדל"ניות כבדות משקל על מחירי הנדל"ן בירושלים בשנים הקרובות

שגרירות ארצות הברית בירושלים. צילום יונתן זונדל פלאש 90

"בעקבות המעבר של שגרירות ארה"ב לירושלים היום (ב), וההכרזה הדרמטית של נשיא ארה"ב טראמפ על ירושלים כעיר הבירה של ישראל,  מחירי הדירות בירושלים יעלו לפחות ב – 10% בשנה הקרובה, ובלמעלה מ – 20% במחירי הקרקעות ומבנים היכולים לשמש שגרירויות ומוסדות בינלאומיים" כך לדברי ניר שמול,  מנכ"ל חברת שניר.

לדבריו למעבר היום של שגרירות ארה"ב לירושלים, ולהכרזה הדרמטית של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ על ירושלים כבית ישראל, תהינה משמעויות נדל"ניות כבדות משקל במחירי הנדל"ן בעיר ירושלים בשנים הקרובות.

שמול מוסיף כי "המעבר של שגרירות ארה"ב היום לירושלים, והכרה בירושלים על-ידי ארה"ב שעד לאחרונה נמנעה מלהכיר בעיר כבירתה של מדינת ישראל,  תתן תוקף משפטי משמעותי להיותה עיר בירה של מדינת ישראל. כלומר, מדינות וארגונים בינלאומיים נוספים צפויים גם להכיר גם הם במעמדה של ירושלים כבירתה של מדינת ישראל, ועל-כן להעביר בחודשים, ובשנים הקרובות עשרות רבות של שגרירויות ומוסדות בינלאומיים, וכבר עתה אנחנו רואים מדינות נוספות שכבר עשו זאת.  כל זה יביא בהכרח לעליה משמעותית בביקושים לנכסי נדל"ן עבור השגרירויות ומוסדות בינלאומיים, ובכך לעליה משמעותית ולעליה דרמטית במחירי הנדל"ן.

לפיכך, אני צופה שכבר בשנה הקרובה אנו נהיה עדים לעליה של לפחות 10% במחירי הדירות, ולעליה של למעלה מ – 20% במחירי הקרקעות, ומבנים היכולים לשמש שגרירויות ומוסדות בינלאומיים".

תגובה אחת ל: "מעבר שגרירות ארה"ב לירושלים: "צפוי זינוק של 10% במחירי הדירות""

  1. קודם שתהיה ירידה של 10% בתל אביב
    הדבר היחיד שהבנתי מהכתבה הוא שיש לו דירות שהוא מנס למכור בירושלים

כתיבת תגובה