נהגים יקרים שימו לב: משך הפקק – לפחות שלושים ושש שעות

מתלוננים על הפקקים בגוש-דן? כדאי שתשמעו מה קורה לנהגים הבריטיים שרצו להיכנס לצרפת במעבר הגבול היבשתי: אלפים המתינו בפקקים במשך יותר מיממה רצופה

צילום : Frederic Legrand COMEO / שאטרסטוק

בפעם הבאה שאתם כועסים על התור המתנהל בעצלתיים בכניסה לחניון כזה או אחר, כדאי שתזכרו שבחו"ל יכול להיות גרוע יותר: רבבות נהגים בריטיים שביקשו לעבור בסוף השבוע האחרון לרפובליקה של צרפת באמצעות מעבר הגבול היבשתי בעיר דובר, נאלצו לחכות יממה וחצי בממוצע.

בעקבות אירועי הטרור האחרונים שפקדו את צרפת, החלו הצרפתים בביקורת קפדנית במעבר הגבול היבשתי עם בריטניה – ובמקביל צמצמו את אנשי הצוות במקום.

בנוסף לבדיקות הקפדניות בסוף השבוע האחרון, רק שלושה מתוך שבעה מעברים של ביקורת דרכונים היו מאוישים, ובמשך כמה שעות נותר מעבר אחד בלבד פתוח לרווחה. כדי להקל על העומס, ביקשו הצרפתים מעמיתיהם הבריטיים להצטרף לשורותיהם עד יעבור לחץ – וכך אכן היה.

הנוסעים המתוסכלים, שהמתינו בפקקים בין 36 ל-48 שעות בממוצע כתבו כי לא די בכך שהם מתקדמים במטרים בודדים בכל שעה – אין להם גם אפשרות לפרסס ולחזור לבתיהם. כך לדוגמא רנטה רוסלק צייצה בטוויטר כי היא ובעלה יציאו מביתם ביום שישי בבוקר וחצו את התעלה לצרפת רק במוצאי השבת.

כתיבת תגובה