סוף טוב לשנים של סבל: הפיתוח הישראלי שמרפא פצעים קשים

חברת 'רדרס' מציגה לראשונה מוצר ביולוגי לפצעים כרוניים, המחולל ריפוי בעזרת דם בריא של המטופל עצמו. 'אקטיגרפט' מוכיח הצלחה ניכרת בריפוי פצעי לחץ ופצעים על רקע סכרת או ליקויים בכלי הדם, ואף מפחית כאבים באופן משמעותי. לצד בתי חולים ומרפאות שכבר גילו את 'אקטיגרפט', ניתן כעת לרכוש את המוצר גם לשימוש ביתי

shutterstock

פצעים כרוניים הם בעיה המשפיעה קשות על איכות חייהם של חולים, נכים וקשישים בארץ ובעולם. פצעי לחץ, פצעי סוכרת ופצעים הנובעים מסיבוכים בכלי הדם, גורמים סבל עצום למטופל: כיבים בלתי אסתטיים, כאבים עזים, קשיי תנועה וחשש מתמיד להזדהמות הפצע העלולה להוביל לסכנת חיים. על אף שפע מוצרים ושיטות, לעתים קרובות הפצעים האלה אינם מתרפאים גם לאחר חודשים ואפילו שנים.

פיתוח ביולוגי ישראלי מבית חברת 'רדדרס' (RedDress), מצליח לסגור פצעים קשים ולפתוח עידן חדש. 'אקטיגרפט' (ActiGraft) נוצר בשיתוף מומחי רפואה לאור מחקר מעמיק, ומטפל בשורש הסיבה המעכבת את ההחלמה: אספקת דם לקויה לאיזור הפגוע. לראשונה, 'אקטיגרפט' מייצר תרכובת מדמו של המטופל עצמו המונחת על הפצעים ומביאה את הדם ישירות אליהם, תוך שהיא מעודדת זרימת דם וחידוש רקמות.

הטיפול ב'אקטיגרפט' משלב חדשנות טכנולוגית עם חיזוק כוח הריפוי הטבעי של גופנו. ראשית נלקחת מהמטופל כמות דם קטנה ומוזרקת אל 'תבנית קרישה' ייחודית. תבנית זו מכילה פלזמה, טרומבוציטים ותאי-דם בהרכב אופטימלי המזרז את ההחלמה. בתוך 8 דקות נוצרת רקמה טבעית של קריש דם, עשויה דם טרי של המטופל עצמו כך שיש לה סיכוי מירבי להשתלב בגוף, והיא מונחת על הפצע ונחבשת יחד איתו.

הנחת הריקמה והחבישה אורכת כ-10 דקות בלבד, אך השפעתה ארוכת טווח. רכיביו הביולוגיים של 'אקטיגרפט' בונים מחדש את הסביבה הטבעית הדרושה להחלמה, מסייעים ליצירת כלי דם בריאים ומגיבים, ומקדמים בסופו של תהליך את קרישת הפצע וסגירתו. המוצר מוחלף מדי שבוע, לזירוז הריפוי. רופאים ומטופלים שעשו שימוש ב'אקטיגרפט' מעידים על טיפול קל ומהיר, עם תוצאות יוצאות דופן.

מדובר במוצר הביולוגי היחיד בתחומו הנמכר בישראל, לאחר שנוסה בהצלחה במרפאות בארה"ב וקיבל את אישורי הבטיחות של FDA (ארה"ב) ו-CE (אירופה). כ-80% מהמקרים שטופלו באמצעותו הראו ריפוי מלא וסגירת פצעים שלא נרפאו בשיטות אחרות במשך תקופות ארוכות, וכן הפחתה ניכרת בכאבי הפצע תוך כדי הטיפול. מאז השקתו בארץ לפני כחודשיים, כבר צבר 'אקטיגרפט' תגובות נלהבות והוכנס לשימוש ב-7 בתי חולים וב-8 מרפאות פצעים.

כדי ליהנות מהמהפכה הביולוגית של 'אקטיגרפט', לא חייבים להגיע למרפאה. ניתן להשתמש בו גם בבית, בסיוע רופא או אחות. כך ניתן להיפרד מפצעים כרוניים עקשניים בנוחות, במהירות, בטבעיות וחשוב מכל: לתמיד. להשיג ב: / לפרטים נוספים ולרכישה: 054-545-4515 או במייל [email protected]

כתיבת תגובה