סטארט-אפ ניישן: UPS תקים חממת חדשנות בישראל

חברת  UPS ענקית המשלוחים הגדולה בעולם משיקה דרך שלוחתה בישראל חממת חדשנות כחלק מהגל ההולך וגובר של חברות עולמיות המתעניינות בחדשנות הישראלית.

חברת  UPS בישראל נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם משיקה את Ship Your Innovation, חממת חדשנות אשר מטרתה לטפח שיתופי פעולה עם יזמי טכנולוגיה מקומיים וסטארט-אפים. זאת, כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל של UPS בישראל.

המיזם נולד כחלק מתפיסת החדשנות של UPS בישראל "שבה אנו כל הזמן מאתגרים את עצמנו מתוך רצון להוביל את חוד החנית של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה הטכנולוגית", כדברי בכיר בחברה.

מעבדת החדשנות החלה לפעול בתחילת השנה וכרגע מגייסת לשורותיה מיזמים טכנולוגיים בתחומים הבאים: מציאות רבודה (AR), בלוקצ'יין (Blockchain), יעילות צי (fleet efficiency), איסוף (Click and collect), פתרונות סחר אלקטרוני ו-Cross-border, מערכות תשלומים (Payment systems), פתרונות משלוחים (First and last mile), טכנולוגיות אריזה (Smart packaging), אינטרנט של הדברים וחיישנים (IOT), שירותי מבוססי מיקום (LBS), רחפנים ועוד.

אחד היתרונות הגדולים של ה-HUB יהיה פתיחת השווקים הבינלאומיים לחברות ישראליות וחיבורן ללקוחות רלוונטיים שקשורים ל- UPS בארה"ב, יבשת אסיה ואירופה.

UPS היא חברת המשלוחים הראשונה בישראל שמקימה חממה טכנולוגית. היא תציע לסטרטאפים אשר יפתחו טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות אפשרות להרחיב ולהעמיק את השוק שלהן באמצעות סל השירותים שהחברה מציעה ללקוחותיה, כחלק משיפור חוויית הלקוחות. כמה מהטכנולוגיות ישווקו כמוצר מדף וחלק ישולבו במוצרים ושירותים קיימים.

רונן כהן, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-UPS  ישראל ציין כי "העולם הופך לקטן ולזמין יותר עבור מיליארדי לקוחות. מהפכת הסחר האלקטרוני מחייבת את כל השחקנים בשוק לאמץ מודלים של חדשנות על מנת לתת מענה לצורך קיים של צרכנים הרוצים לקבל את המוצר שלהם בדרך הקלה, המהירה והידידותית ביותר".

שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-UPS  ישראל ומנהל חממת החדשנות, הוסיף: "האתגרים גדולים אך איתם גם ההזדמנויות. ואחד המרכיבים החשובים של המהפכה הנוכחית היא הרחבתם של כלים ויכולות פנים ארגוניות באמצעות חדשנות פתוחה כזו שמגיע מבחוץ ויוצרת אקו סיסטם דיגיטלי של שיתופי פעולה והעצמה הדדית".

סטארטאפים וחברות בנות לא יותר מ- 4 שנות פעילות ושגייסו עד כה בין 400-700 אלף דולר מוזמנות להציג מועמדות לתוכנית באתר ייעודי שהקימה החברה.

 

כתיבת תגובה