סקודה חושפת את קארוק – הקרוסאובר המשפחתי החדש

הג'יפון החדש שמחיר גרסת הבסיס שלו יחל מ-129,990 שקלים מגיע עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, תא המטען בנפח 500 ליטרים ואבזור עשיר

סקודה קארוק. צילום יצרן

סקודה חשפה את הדגם החדש שלה: KAROQ (קארוק), רכב פנאי-שטח עם מרחב פנים ופתרונות Simply Clever, נוחות וחדשנות טכנולוגית לצד מערכות בטיחות מתקדמות. ה-KAROQ מוצע בישראל במספר גרסאות מנוע: 1.0 TSI 115 כ"ס, 1.5 TSI 150 כ"ס, 2.0 TDI 150 כ"ס 4X4 וכן בשלוש רמות גימור – ,Ambition Style ו-Exclusive. לראשונה, אם כן, מציעה סקודה מנוע 1.5 TSI בעל ארבעה צילינדרים ובנפח 1,498 סמ"ק, בעל הספק של 150 כ"ס.

במכונית, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Front Assist שמנטרת מרחק מלפנים, מתריעה מפני סכנות ובמקרה הצורך מאטה ואף בולמת בלימת חירום ומערכת  Lane Assist המונעת סטייה מנתיב ומבצעת תיקון אקטיבי של ההגה.

שלושת הדגמים מגיעים עם חבילת בטיחות מתקדמת, המוצעת כסטנדרט וכוללת ניטור מרחק מלפנים ובלימת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לזיהוי עייפות נהג.

באבזור תמצאו, בין היתר: מערכת מולטימדיה מקורית מדגם Swing, קישורית BT, כניסת SD, ארבעה רמקולים קדמיים וארבעה אחוריים.

ה- KAROQ מציע מרחב פנים מרווח עם בסיס גלגלים של 2,639 מ"מ, אורך של 4,382 מ"מ, רוחב של 1,841 מ"מ וגובה של 1,603 מ"מ. כראוי לדגמי סקודה, תא המטען בנפח 500 ליטרים (כולל גלגל חליפי) גדול ומרווח ותכנון מתוחכם מאפשר להגדילו עד ל-1609 ליטרים (עם מושבים אחוריים מקופלים). כמו כן, ה-KAROQ מציע כאופציה את מערכת ה-VarioFlex של סקודה, המאפשרת כיוונון של המושבים האחוריים הנפרדים, קיפולם ואף הסרתם, תוך הגדלת נפח תא המטען ל-1,584-1,789 ליטרים.

מחיר גרסת הבסיס של ה-KAROQ יחל מ-129,990 שקלים לגרסה עם מנוע 1.0, 115 כ"ס עם גיר ידני ורמת גימור Ambition ו-149,990 שקלים לגרסה עם מנוע 1.5 , 150 כ"ס עם גיר DSG וברמת גימור Ambition

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "מותג סקודה עשה דרך בשנים האחרונות והציג דגמים חדשים, בטיחותיים ועם טכנולוגיה מתקדמת מהשורה הראשונה. ה-KAROQ, דגם ה-SUV השני של המותג, ממשיך את אותה הדרך, ומציע את כל מה שאנו מכירים מסקודה ועוד. עיצוב קלאסי, מרחב פנים עם שורה של פתרונות חכמים, טכנולוגיה מתקדמת עם חבילת בטיחות אקטיבית מורחבת כבר בגרסאות הבסיס, מנועים חדישים עוצמתיים, כשה-KAROQ הינו גם הדגם הראשון שמציע בישראל את מנוע 1.5 ליטר, 150 כ"ס החדש של הקונצרן בגיר אוט'/DSG . כשלנתונים אלו מתווסף גם תג מחיר אטרקטיבי, יש ל-KAROQ את כל הכלים להפוך לסיפור הצלחה ולבסס את הצלחת סקודה בישראל".  

תגובה אחת ל: "סקודה חושפת את קארוק – הקרוסאובר המשפחתי החדש"

  1. מחיר גבוה מדי בגירסת הדיזל עדיפה טויוטה ראב 4

כתיבת תגובה