סקר 'ביזנעס' קובע: הביטקוין יוביל ברבעון הקרוב

אתם קבעתם: בשלשת החודשים הקרובים הביטקוין הוא עדיין המטבע בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר לעלייה בשערו, במקום השני: הריפל. נתוני הסקר המלא

ביטקוין השקעה נכונה? shutterstock

 

סקר בקרב למעלה מ-1,500 גולשי 'ביזנעס' מגלה כי 29% מאמינים בביטקוין כמטבע הצומח ביותר האופציונלי לרבעון הקרוב. עם זאת, סך כמעט דומה, של 23% מהגולשים סבורים כי 'ריפל' – ripele  הוא המטבע שעשוי להוביל את העליות הגבוהות ביותר בשוק בשלשת החודשים הקרובים.

יותר מ-20 אחוזים, ליתר דיוק, 21% מהגולשים שהשתתפו בסקר 'ביזנעס' סבורים כי האתריום הוא שיוביל את השוק בקרב המטבעות הווירטואליים, ואילו המטבעות eos  ו-cardano מתחרים על אמונם של 14% מגולשי 'ביזנעס'.

איתן כץ, יזם בלוקצ'יין, אינו מופתע מכך שהביטקוין המסורתי הוא שמוביל בקרב המטבעות ותחזיות הגולשים. "עם זאת", הוא מדגיש, "קשה לצפות את העתיד, משום ששלשת המטבעות – הביטקוין, הריפל והאתריום טובים, כולם קנדידטים מצוינים, כשהריפל הוא המטבע השלישי בגודלו".

כשכץ מנתח את השוק, הוא יורד להגדרות ומונחים המוכרים משוק ההון. "בשבועות האחרונים השוק עבר מ'שוק דובי' – ששרר מאז נפילות ינואר-פברואר – ל'שוק שורי', שמרמז על עליות וגילוי עניין בעולם הקריפטו, לאורך ולרוחב. הסימנים מראים שהמגמה הזו צפויה להימשך – אך אני זהיר בהערכתי כי חלק מהסימנים יכולים גם להיות מניפולציות של השוק, ובמקביל, יכולים ללמד על הבעת אמון של הציבור במטבע.

"מתוך אופטימיות זהירה זו אני רוצה להביע מעין 'מיני אזהרת מסע' בפני המשקיעים, כי על אף המגמה החיובית, צריך לבחון היטב כל השקעה, ולבדוק את המניעים, כדי שלא ללכת שולל אחר גורמים מניפולטיביים שמגמתם היחידה והצרה היא גריפת רווחים על חשבון משקיעים תמימים.

"לסיכום, הייתי אומר שאין טעם להיכנס לאופוריה, אך המגמה החיובית ככל הנראה תימשך. ראינו שהשוק מגיב בצורה כמעט שיטתית – שלשה שבועות של עלייה ואחת לחודש נסיגה. שלשת השבועות האחרונים סיפרו על עלייה, כך שצפויות לנו לבטח ירידות בקרוב, שיתוקנו בהמשך במגמה הכוללת ובראייה אופקית".

תגובה אחת ל: "סקר 'ביזנעס' קובע: הביטקוין יוביל ברבעון הקרוב"

  1. חחחחח

כתיבת תגובה