עוד רשת קורסת: ניין ווסט העולמית פושטת רגל

תופעת הסחר המקוון ממשיכה להכות בענקיות הקמעונאות העולמית. ניין ווסט ענקית הנעליים המפעילה גם כ 40 סניפים בישראל פושטת את הרגל עם חובות של למעלה ממיליארד וחצי דולר

ניין ווסט shutterstock

רשת ההנעלה העולמית ניין ווסט הגישה בקשה לפשיטת רגל, כך לפי דיווח ב CNN. ניין ווסט שגם מפעילה בישראל קרוב ל 40 סניפים ע"י הזכיין המקומי – חברת בריל חוותה משבר קשה בעקבות התמוטטות ענף הקמעונאות אל מול הסחר המקוון המשגשג.

ניין ווסט צפויה למכור את השימוש במותג הדגל שלה בכדי להחזיר חובות של למעלה ממיליארד וחצי דולר. זאת לאחר שבחודש שעבר לא שילמה הרשת את הריבית על אגרות החוב שלה.

 

תופעת הסחר המקוון מכה קשות את הרשתות הקימעונאיות ובשנה שעברה הכריזו יותר מ15 רשתות גדולות בארצות הברית על פשיט רגל בעקבות כך. המשבר בתחום הקמעונאי משפיע גם בישראל במיוחד בתחום האופנה וגורם לרשתות שעד לא מכבר נחשבו מובילות להגיע לקריסה כלכלית כמו רשת הוניגמן שהתפרסמה לאחרונה בחוסר עמידתה בחובות הרבים שצברה.

בישראל בנוסף על הנוחות שיש בקניה המקוונת זוכים הצרכנים שרוכשים מוצרים מאתרים בינלאומיים על פטור ממע"מ עד לסכום של 75 דולרים דבר המעצים את הפגיעה ברשתות הקמעונאיות.

מרשת בריל המחזיקה במותג ניין ווסט בישראל נמסר כי לקריסת המותג העולמי לא תהינה השפעות בארץ.

 

כתיבת תגובה