עזבו אתכם משופרסל: האתר שמציע משלוח תוך 60 דקות

כשברקע הדיווחים על כניסתה של אמזון בישראל, ולאחר הכרזתה של שופרסל על 'אמריקן אאוטלט', יש מי שנותן פייט לשוק הרכישות המקוונות בישראל • הכירו את האתר שיביא אליכם את המוצר במרחק שעה מלחיצת מקלדת

רכב משלוחים של No Risk

כשברקע הדיבורים על כניסתה האפשרית של אמזון לישראל, אתר הקניות No Risk אשר מתמחה במוצרי חשמל, גאדג'טים וכלים דו גלגליים מכריז על משלוח מהיר עד 60 דקות בלבד באזור ראשון לציון, חולון ובת ים.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

האתר מפעיל כבר למעלה משנה שירות משלוחים מהיר עד 5 שעות בכל אזור המרכז, בין אשדוד לנתניה. הדבר נעשה באמצעות מערך רכבים ושליחים אשר שייכים לחברה. כעת, ממשיכים בחברה לשעוט לעבר החזון להפוך לאתר הקניות עם זמן האספקה המהיר ביותר.

"מדובר על צעד נוסף במהפכה שאנחנו יוזמים בתחום התחרותי של המסחר המקוון בישראל. מהיום תושבי ראשון לציון, חולון ובת יכולים להזמין ולקבל גאדג'טים ומוצרי חשמל באותה מהירות כמו להזמין פיצה. בהדרגה נצמצם את זמן האספקה בכל רחבי הארץ ונרחיב את היצע המוצרים המשתתפים" אומר מייסד החברה, דימה אסכינדזה.

אתר No Risk פועל משנת 2011 ומשווק בין היתר אופניים חשמליים, מצלמות רכב ואקסטרים, אוזניות ורמקולים, רחפנים, מסכי מחשב, שואבי אבק ועוד. בתחום של אופניים חשמליים, מבטיחה החברה הובלה, הרכבה והדרכה בבית הלקוח, ללא תוספת תשלום, וכל זאת תוך 60 דקות מהרגע שהעסקה אושרה באתר ועד שהשליח מגיע ללקוח בראשון, חולון ובת ים.

מיזם השילוח המהיר המדובר, נותן למעשה פייט לרשת 'שופרסל', שהשיקה לאחרונה את 'אמריקן אאוטלט' – אתר למכירת פריטי אופנה, מוצרי חשמל, מוצרי בית ועוד. שופרסל הודיעה כי לא תחזיק מחסנים בישראל, אלא תשמש גוף מקשר למחסני הענק של חברות בחו"ל.

2 תגובות ל: "עזבו אתכם משופרסל: האתר שמציע משלוח תוך 60 דקות"

  1. כל עוד לא מגיע ירושלימה, לא קונים מהם!!!
    חרם!!!!!!!!!!!!!!

  2. לא מדוייק.
    מגיעים לכל רחבי הארץ.
    איזור ראשון לציון ,חולון , ובת ים בתוך שעה.
    איזור אשדוד עד נתניה עד 5 שעות.
    ולכל שאר חלקי הארץ עד 2 ימי עסקים.

כתיבת תגובה