עסקה אסטרטגית לאורביט עם חיל האוויר האמריקאי

אורביט זכתה בהסכם מסגרת לשדרוג, שירות ותחזוקה עבור מערכות משימה קריטיות של חיל האוויר האמריקאי בסך של כ-109 מיליון שקל, כפי שפורסם באתר משרד ההגנה האמריקאי

F35 - אדיר | צילום: shutterstock

אורביט טכנולוג'יס העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, הודיעה היום על זכייה בהסכם מסגרת לשדרוג, שירות ותחזוקה עבור מערכות ניהול תקשורת מוטסות מסוג ADAS במטוסי KC-135 של חיל האוויר האמריקאי בשווי כולל של כ-109 מיליון ש"ח. בהתאם להסכם, החברה תספק שירות למערכות תקשורת הפנים ותשדרג את יחידות ההפעלה במערך מטוסי KC-135 על פני תקופה של כ-60 חודשים, דבר שיאפשר לחיל האוויר האמריקאי להמשיך וליהנות מרמת תחזוקה גבוהה ומביצועים איכותיים של מערכות התקשורת המתקדמות שברשותו. הזכייה פורסמה באתר משרד ההגנה האמריקאי.

"אורביט שמחה על זכיה בהזמנת מסגרת גדולה מלקוח אסטרטגי זה, המעידה על שביעות הרצון של חיל האוויר האמריקאי מהמערכות של אורביט, ועל האמון הרב אותו רוחש חיל האוויר האמריקאי כלפי מערך השירות של אורביט. מדובר במערכות משימה קריטיות במערך המטוסים המבצעיים בחיל האוויר, ואנו גאים על הבחירה באורביט כחברה אשר תמשיך להעניק שירות ותמיכה למערכות חיוניות אלו בשנים הבאות" אמר איתן ליבנה, מנכ"ל אורביט.

אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות (Mission-Critical) ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. לקוחות החברה כוללים יצרני מטוסים, חילות אויר בארץ ובעולם ולמעלה מ- 20 ציים ימיים מובילים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון: איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס, ספקי שירותי תקשורת כגון: סלקס, טלספאציו, יוטלסאט, ניוסאט, גילת והאריס קאפרוק, ארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות ואירגונים ביטחוניים וממשלתיים.

אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשליטתה של קרן ההשקעות פימי. פעילות החברה פרוסה באופן גלובלי ולה מערכי שיווק, מכירות ושירות לרבות נוכחות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק.

 

 

כתיבת תגובה