בעקבות פרשת 'אור סיטי': כנס חירום בנושא קבוצות רכישה

וזאת בעקבות קריסת החברות של ענבל אור ולקראת חקיקה הצפויה בנושא בכנסת ■ על המוקד: ההגנה על כספי רוכש, תנודות בין הערכת מחיר ראשונית לעומת מחיר סופי בתום הפרויקט, לוחות זמנים עד האכלוס ועוד

עורכי דין | צילום אילוסטרציה: אלכס קולומויסקי, פלאש 90

גורמים בכירים בענף הנדל"ן בישראל ישתתפו בכנס חירום מיוחד שיקיים פורום מקרקעין בלשכת עורכי הדין בנושא הסדרת תחום קבוצות הרכישה. הפורום, המטפל בנושא באופן שוטף, החליט, בעקבות קריסת ענבל אור, ליטול על עצמו את האחריות להסדרת התחום על מכלול מרכיביו.

במהלך הכנס, שיתקיים ביום שני הקרוב בבית הפרקליט ברחוב דניאל פריש 10 ת"א, יתארח מנהל אגף רישום והסדר מקרקעין, עו"ד שלומי הייזלר, ויוצגו המלצות פורום המקרקעין הארצי של הלשכה לביצוע תיקוני חקיקה בנושא.

כמו כן, תינתן למשתתפי הכנס האפשרות להציג את עמדותיהם במגוון הסוגיות הקשורות לנושא קבוצות רכישה, ובכלל זה – ההגנה על כספי רוכש, תנודות בין הערכת מחיר ראשונית לעומת מחיר סופי בתום הפרויקט, לוחות זמנים עד האכלוס ועוד.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה, אמר לקראת הכנס: "הלשכה בראשותי מחויבת לדאוג לשמור על זכויות הציבור המצורף לקבוצות רכישה וקיום הכנס הוא אחת הדרכים לעשות זאת. בכנס זה נקיים חשיבה משותפת ודיון בהצעות חוק לשמירה על זכויות הציבור".

 

כתיבת תגובה