פרויקט 'פינוי בינוי' הראשון בבני ברק: סמוך ל-BBC

בהשקעה של 140 מיליון ש"ח: פרויקט פינוי בינוי ענק ראשון בבני ברק, של 33 יח"ד ישנות בקרן הרחובות אבוחצירא-ז'בוטינסקי, יניב 108 יח"ד חדשות • במתחם יוקמו ארבעה בניינים בשטח כולל של 9,000 מ"ר למגורים, 500 מ"ר שטחי מסחר וחניה תת קרקעית משותפת

הדמיית המבנים החדשים בפרויקט פינוי בינוי הראשון בב"ב

בצל ההתמודדות עם ההתפרצות הקשה של הקורונה בבני ברק, יוצא היום לדרך פרויקט פינוי הבינוי הראשון בבני ברק. ההיערכות לפרויקט החלה לפני כחמש שנים, וצלחה מהמורות ביורוקרטיות רבות, כמו התמודדות עם תוואי הרכבת הקלה ודיונים עם הדיירים הנוכחיים.

את הפרויקט שמתפרס על שטח של 3 דונם, מובילה ומבצעת חברת אורבניטופ בבעלות פנחס זלצמן ובליווי עו"ד שמואל אפל. 

הפרוייקט, הינו ה'פינוי-בינוי' הראשון בבני ברק ובציבור החרדי שמתמודד עם מצוקת דיור קשה – בכלל. 

מיקומו של הפרוייקט, הוא על אחת הנקודות הסואנות בגוש דן – צומת הרחובות ז'בוטינסקי ואבוחצירא ובסמוך למרכז העסקים של בני ברק – BBC.

טקס חתימת החוזה עם הקבלן המבצע שהתקיים היום בשטח הפרויקט בנוכחות ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, מציין את תחילתו של אחד הפרויקטים הבודדים לציבור החרדי באיזור המרכז בשנים האחרונות. בשבועות הקרובים יחלו העבודות בשטח, שאמורות להסתיים בעוד פחות משנתיים.

במתחם יוקמו 4 בניינים בשטח כולל של 9,000 מ"ר למגורים, 500 מ"ר שטחי מסחר וחניה תת קרקעית משותפת לכל הבניינים. מספר הדירות שיפונו עומד על 33, ופרויקט הבניה יכלול 108 דירות בגדלים שונים ושטחי מסחר.

המבנים שיפונו | צילום: יוסי רוזנבוים

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין: "כבר בקדנציה הקודמת, בתפקידי כסגן ראש העיר וראש הועדה לתכנון ובניה האמנתי בפרויקט וסייעתי בקידומו. העיר משוועת ליזמים מקצועיים ואיכותיים שיקלו על מצוקת הדיור. גם בתפקידי הנוכחי, אני רואה אינטרס עליון בחיזוק האוכלוסייה של העיר באמצעות מיזמי מגורים לקהל הרחב. בני ברק מתברכת במתחם מגורים חדש, שיוסיף חן ואוכלוסיה איכותית".

זלצמן עוסק בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ-20 שנה בייזום, בניהול ובהקמת פרוייקטים ברחבי הארץ. הוא היה בין מקימי שכונת רמת בית שמש א', ממקימי היישוב אלעד, ויזם בפרויקטים נוספים במגזר החרדי. לדבריו, "הרכישה של הקרקע בוצעה לפני חמש שנים. אם למדינה ולרשויות יש אינטרס להקל את מצוקת הדיור בישראל בכלל ולציבור החרדי בפרט, היא חייבת להקל על יזמי התמ"א ופינוי בינוי, כדי שעלייה לקרקע של פרוייקטים כאלה לא תארך 5 שנים".

כתיבת תגובה