פרטנר תשווק את אינטרנט הסיבים באמצעות בסט מובייל

פרטנר מרחיבה את זרועות המכר בעולם הפייבר: תשווק שירותי אינטרנט סיבים בסניפי רשת בסט-מובייל | שתי החברות מחזקות את שיתוף הפעולה ביניהן, לאחר שמזה כשנה וחצי משווקת בסט-מובייל חבילות סלולר של 012 נייד 

מנכ"ל פרטנר אבי צבי | צילום: ינאי יחיאל

קבוצת התקשורת פרטנר מרחיבה את זרועות המכר שלה בעולם הסיבים האופטיים והודיעה כי תחל לשווק שירותי אינטרנט מהיר גם ב-32 סניפי רשת בסט-מובייל ברחבי הארץ.

שתי החברות מחזקות את שיתוף הפעולה ביניהן, לאחר שמזה כשנה וחצי משווקת בסט-מובייל חבילות סלולר של012 נייד, מותג הלואו-קוסט של פרטנר. לבסט-מובייל התמחות בעולמות הגיימינג, ומכאן שהצעת הערך ללקוחותיה לאינטרנט מהיר ויציב, בין אם בסיבים ובין אם בדור 5 בסלולר, הוא טבעי ונכון.

כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר והפיכתה לשחקן תשתיות מרכזי, פורסת הקבוצה סיבים אופטיים בקצב מואץ. עד היום, פרסה החברה את רשת ה'פרייבט פייבר' לכ-740 אלף משקי בית ברחבי הארץ, מתוכם כ-225 אלף מנויים לשירות – מצבת המנויים הגבוהה בשוק הסיבים. עד סוף 2022, צופה פרטנר להגיע לכמיליון משקי בית פרוסים.

בחתימת ההסכם עם מובייל סנטר. מימין לשמאל: יוסי סרודי בעלי קבוצת ח.י. , קוקי טרוזמן משנה למנכ"ל פרטנר , גיא ראובן מנכ"ל בסט מובייל | צילום: יח"צ פרטנר

פרטנר מסמנת את הסיבים האופטיים כמנוע צמיחה מרכזי ופועלת להרחיב את מכר הסיבים גם מחוץ לעולמות הדיגיטל.

כתיבת תגובה