צרות בצרורות: ה-SEC פתחה בחקירה נוספת נגד טסלה

שבועות לסגירת התיק בנוגע להאשמות נגד מאסק סביב ניסיונו לכאורה להפוך את החברה לפרטית, פתחו משרד המשפטים והרשות האמריקאית לניירות ערך בחקירה נוספת נגד החברה • החשד: מסרה מידע מוטעה בנוגע להיקפי הייצור של מודל 3

מודול 3 של טסלה | צילום: יצרן

לא עבר חודש מאז ריחפה מעל טסלה עננת חשדות לפיהן ניסה מנכ"ל טסלה אלון מאסק להפוך את החברה לפרטית, סאגה שהסתיימה בהסדר הכולל קנס של 20 מיליון דולר שהושת על המיליארדר, שוויתר על תפקידו כיושב ראש הדירקטוריון למשך שלוש שנים לפחות, בנוסף לקנס דומה שהושת על החברה, ונראה כי החברה מסתבכת שוב.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

יצרנית הרכב האוטונומי אישרה בליל שבת את קיומה של חקירה שפתחו נגדה במשרד המשפטים וברשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) בחשד כי בשנת 2017 היא מסרה למשקיעים מידע מוטעה בנוגע להיקפי הייצור של מודל 3.

למרות שבחברה טוענים בכל תוקף כי היא לא עברה על החוק, נמסר מטעמה כי "אם הממשל יחליט על נקיטת צעדים נגדנו, הדבר עשוי להשפיע באופן מהותי על העסקים שלנו והתוצאות הכספיות".

רק בשבוע שעבר דיווחה החברה על רווח שיא רבעוני לאחר עלייה בהיקפי הייצור של מודל 3 שלה. זאת, לאחר שבעה רבעונים רצופים של הפסדים שנרשמו על ידי יצרנית הרכב החשמלית.

כתיבת תגובה