צ.מ.ח המרמן זכתה במכרז 'דירה להשכיר' בכרמיאל

תשעה מיליון דמי פיתוח ו-180 אלף שקלים דמי חכירה: אלה תנאי הזכייה של החברה הזוכה במכרז לבניית כ-100 יח"ד בכרמיאל במתכונת 'דירה להשכיר' ועוד כשמונים נוספות שיימכרו מיד לצד חזית מסחרית

כרמיאל | פלאש 90

חברת צ.מ.ח המרמן בע"מ הודיעה היום לבורסה לניירות ערך ולרשות לני"ע, כי קיבלה הודעה מטעם החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ ("דירה להשכיר") על זכייתה של במכרז שפורסם על ידי דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל, לרכישת זכויות חכירה לבניה רוויה בשכונת רמת רבין בכרמיאל למטרת תכנון והקמה של פרויקט מגורים, הכולל ברובו דירות המיועדות להשכרה לטווח ארוך ובחלקו דירות המיועדות למכירה.

סך הכל על פי תנאי המכרז, כולל הפרויקט 176 דירות לפחות, מתוכן תיועדנה להשכרה לתקופה שלא תפחת מ-15 שנה ברציפות, 100 יחידות דיור לפחות, ו-76 יחידות דיור שתיועדנה למכירה. כמו כן, מתחם ההשכרה כולל חזית מסחרית אותה יהא ניתן למכור כנכס מניב במקשה אחת ו/או להשכיר בהתאם לתנאי המכרז.

על פי תנאי המכרז, 25% מהדירות במגרש המיועד להשכרה תיועדנה להשכרה של דיור בשכר דירה מפוקח לזכאים, ויתרת הדירות תושכרנה על ידי החברה לשוכרים בשוק החופשי.

בתום תקופת ההשכרה תהא רשאית החברה למכור את הדירות להשכרה. את הדירות למכירה תהא החברה רשאית למכור בצורה פרטנית בשוק החופשי ולא תחויב להשכירן.

החברה תרכוש את זכויות החכירה תמורת סך של כ-180 אלפי ש"ח, בתוספת מע"מ, ובנוסף תישא החברה בהוצאות הפיתוח בסך של כ-9 מליון ש"ח.

הקמת הפרויקט מותנית בקבלת היתר בניה ורישיון לפי פקודת היערות. יצוין כי רישום זכויותיה של החברה בלשכת רישום המקרקעין ייעשה רק לאחר רישום זכויות הבעלות של המדינה במקרקעי הפרויקט.

לשם הבטחת התחייבויותיה של החברה במסגרת תקופת ההקמה וההשכרה, תועמד על ידי החברה ערבות בסך של 15 מיליון ₪.

לפי הודעת החברה, בכוונתה לממן את הקמת הפרויקט באמצעות מקורותיה העצמיים וכן באמצעות אשראי ממוסד פיננסי ו/או באמצעות גיוס חוב מהציבור.

תגובה אחת ל: "צ.מ.ח המרמן זכתה במכרז 'דירה להשכיר' בכרמיאל"

  1. כל הכבוד, צריך עוד פרויקטים של שכירות לטווח ארוך כדי לצנן את שוק השכירויות. כדאי לפעול בתחום גם באיזור המרכז בו יזמים וקבלנים רבים וטובים כמו אלדד פרי ואחרים ישמחו להזדמנויות לפתח תחומים עסקיים נוספים.

כתיבת תגובה