קבוצת יונדאי מרחיבה פעילות בישראל: מצטרפת ל'סיטיזון'

CityZone – סיטיזון בפארק עתידים תל אביב, בה פועלים כיום למעלה מ-20 סטארטאפים צעירים מקבלת שחקן חיזוק משמעותי עם ההצטרפות של קבוצת יונדאי לפעילותה | במסגרת שיתוף הפעולה עם קבוצת יונדאי, ייבחרו חברות הסטארט אפ הפועלות ב- CityZone, לניסויים משותפים עם החטיבות השונות בתוך קבוצת יונדאי | בנוסף, הקבוצה תשתף את סיטיזון באתגרים השונים הנוגעים לתחבורה עירונית, אליהם היא נחשפת, על מנת לחפש במשותף סטארט אפים חדשים לשיתוף פעולה עימם

גבי קמינסקי, מנהל סיטיזון פארק עתידים תל אביב | צילום: יח"צ

קבוצת יונדאי (Hyundai Motor Group) הצטרפה כשותפה ל- CityZone – מעבדת החדשנות ושדה הניסוי שהוקמה בפארק עתידים תל אביב, בשיתוף עם עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, במטרה לקדם פתרונות טכנולוגיים לאתגרים עירוניים בתחומים שונים, כגון: תחבורה, איכות סביבה, סייבר, תשתיות קהילה ורווחה ותפעול העיר.

ב-CityZone – סיטיזון בפארק עתידים תל אביב, פועלים כיום למעלה מ-20 סטארט אפים צעירים. במסגרת שיתוף הפעולה עם קבוצת יונדאי, ייבחרו חברות הסטארט אפ הפועלות ב- CityZone, לניסויים משותפים עם החטיבות השונות בתוך קבוצת יונדאי. בנוסף, קבוצת יונדאי תשתף את סיטיזון באתגרים השונים הנוגעים לתחבורה עירונית, אליהם היא נחשפת, על מנת לחפש במשותף סטארט אפים חדשים לשיתוף פעולה עימם, במרכז החדשנות ושדה הניסויים של סיטיזון.

יריב המר, מנהל Hyundai CRADLE Tel-Aviv אמר עם פרסום הדברים: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם CityZone, כדי להעשיר את פעילות החדשנות הפתוחה של קבוצת יונדאי בישראל. באמצעות שיתוף הפעולה, אנחנו שואפים לעבוד ביחד עם עיריית תל-אביב ואוניברסיטת תל-אביב כדי לבחון חדשנות בתחומי המוביליטי והעיר החכמה ולבצע ניסויים בישראל, בשדה הניסויים החי של פארק עתידים תל אביב. לאחר מכן, נוכל לשכפל את החדשנות לאזורים נוספים בעולם. אנחנו מעריכים את ההתלהבות לחדשנות של הצוות המנוסה ב-CityZone והסטארטאפים החברים ונוכל לנצל את האנרגיה החיובית כדי להגדיל את נפח הפעילות של יונדאי בישראל".

גבי קמינסקי, מנהל סיטיזון, פארק עתידים תל אביב הוסיף ואמר: "נושאי התחבורה החכמה והמוביליטי הם בין המרכזיים אותם אנו מקדמים בסיטיזון. חברת יונדאי אינה רק יצרנית רכב, אלא חברת תחבורה המפתחת קשת רחבה של פתרונות ושירותים, כולל מעורבות בפרויקטים עירוניים משמעותיים בקוריאה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת יונדאי ובטוחים כי יחד נוכל לתרום תרומה ממשית ובעלת ערך לעתיד הלא רחוק של התחבורה בערי העולם".

שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב סיכם: "היתרון המשמעותי בתחום התחבורה החכמה הינו שפארק עתידים תל אביב, כמתחם עירוב שימושים אולטימטיבי, משמש בין היתר כשדה ניסויים חי עבור חברות הרכב והסטארט-אפים בתחום זה. חלקים ממרחבי העבודה של החברות משמשים כמעבדות של ממש לתחום הרכב, ומרחבי הפארק משמשים לחלק מהחברות כמתחם ניסויים חי ובועט. מדובר בשילוב בעל ערך אמיתי  ובאקו-סיסטם רלוונטי במרוץ לניצחון על הדבר הבא בעולם התחבורה".

כתיבת תגובה