עכשיו זה רשמי: קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם הועברו לידי 'סמל"ת'

קבוצת 'סמל"ת' הודיעה כי הפכה רשמית ליבואנית הרשמית של שלוש חברות רכב נוספות. בכך היא הופכת לחברה שמייבאת את מספר מותגי הרכב הגדול ביותר בעולם הרכב הישראלי

קרייזלר הדגמים החדשים. צילום: Darren Brode | שטארסטוק

כפי שפרסמנו לפני כחמשה חודשים – ייבוא רכבי קרייזלר, ג'יפ ודודג' עבר רשמית לידי 'סמל"ת'. עד כה חברת 'מכשירי תנועה' ייבאה את הדגמים הללו, ומעתה היא תסתפק בייבוא דגמי סוזוקי בלבד.

הפעילות אוחדה בהתאם לאסטרטגיה העולמית של קבוצת פיאט העולמית שדוגלת בחיבור פעילויות כל מותגי הקבוצה תחת יבואן אחד. ובכך מתחזקת 'סמל"ת' והופכת לחברה שמייבאת ארצה את מספר מותגי הרכב הגדול ביותר. עד כה ייבאה החברה את ב.מ.וו, מיני-קופר, פיאט, אבארט, אלפא-רומיאו, לנצ'יה וסובארו. למעשה, מעתה היא תהיה היבואנית הבלעדית והיחידה של עשר חברות רכב שונות.

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, מסר: "אנו שמחים ונרגשים לקלוט את פעילות מותגי קרייזלר, ג'יפ, דודג' וראם ולצרף אותה למשפחה הגדולה  של מותגי סמל"ת. בתקופה הקרובה נפעל יחד עם היצרן בכדי להתאים את ליין הדגמים לצרכי וביקושי הלקוחות ובאופן שיתאים לתחרות בשוק ברכב הישראלי. אנו מאמינים שהשילוב בין המותג אלפא רומיאו המתפתח ומותג ג'יפ יפרה ויעצים את שניהם באופן שיהפוך אותם לשחקנים משמעותיים ומובילים בעולם הפרמיום בישראל".

לקוחות מותגי קרייזלר יוכלו לקבל שירות החל מהיום ברשת מרכזי השירות שהותאמה בשיתוף עם היצרן לצרכי השוק וכוללת חלק ממרכזי השירות של קרייזלר בעבר יחד עם מרכזי שירות חדשים שנוספים בכדי לשפר את הפריסה.

צוות אתר 'ביזנעס' מאחל ל'מכשירי תנועה' בהצלחה בייבוא, ומקווה שהיח"צ שלהם ישחרר יותר בקלות מכוניות מדגמים שונים לטובת מבחני הרכב היחידים במגזר הדתי-חרדי – המתפרסמים כאן מידי שבוע.

כתיבת תגובה