'קרסו מוטורס' נבחרה ליבואן המצטיין באפריקה והמזרח התיכון

במסגרת אירוע שערכה היצרנית POWERSCREEN במיאמי זכתה קרסו לפרס היוקרתי מתוך כ 400 נציגים שהיו מועמדים לכך

מימין ירון אורן אבי קנת וג'ון גאריסון צילום יחצ

חטיבת הצמ"ה (ציוד מכני הנדסי) של קבוצת 'קרסו מוטורס', יבואנית רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי ומיבואני הרכב המובילים בישראל, נבחרה השבוע ליבואן המצטיין לשנת 2017 באזור אפריקה והמזרח התיכון, מתוך כ-400 נציגים מכל העולם של היצרנית המובילה POWERSCREEN.

במסגרת אירוע שערכה היצרנית במיאמי, העניק ג'והן גריסון המשמש מנכ"ל תאגיד TEREX  את הפרס היוקרתי לאבי קנת, סמנכ"ל סחר ואחראי פיתוח עסקי בקבוצת קרסו מוטורס וללירון אורן, מנכ״ל פעילות חטיבת הצמ״ה של הקבוצה.

חטיבת הצמ״ה של קבוצת 'קרסו מוטורס', הוקמה בשנת 2014 ומהווה מאז ועד היום שחקן מוביל בתחום פתרונות צמ״ה, כיבואנית הבלעדית של ציוד מכני הנדסי איכותי לעבודות עפר מתוצרתCASE, מכונות קידוח מתוצרת ATLAS COPCO וכן מגרסות ונפות ניידות מתוצרת POWERSCREEN -המובילה בעולם בתחום הגריסה והניפוי של תאגיד TEREX.

אורן אמר בעקבות קבלת הפרס: "הבחירה בנו כיבואן מצטיין, מגיעה בזכות שנת ביצועים והישגים מרשימה של החטיבה, זאת לצד השקעה מסיבית בתמיכה וייבוא של מגוון רחב של פתרונות מתקדמים בתחום מכונות הגריסה והניפוי לתחום התשתיות. באמצעות שיתופי פעולה ייחודיים שלנו עם גורמים מובילים בשוק הצמ״ה, כדוגמתPOWERSCREEN , אנו נמשיך להוביל ולשדרג את הידע, השירות וסל הפתרונות שאנו מעניקים ללקוחותינו בצורה המקצועית והאיכותית ביותר".

כתיבת תגובה