'רב קו' חדש יעניק לתיירים הנחה גם באתרים לאומיים

עם הפנים לתייר: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מפרסם רב קו בשילוב הנחה באתרים לאומיים

הכרטיס החדש ISRAEL PASS | מקור: משרד התחבורה

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, בשיתוף עם רשות הטבע והגנים ומשרד התיירות, מנפיקה כרטיס רב קו מיוחד לתיירים, שמעניק הנחה של כ-20% בכניסה לשמורות הטבע והגנים הלאומיים בישראל.

הכרטיס הייחודי, שנקרא ISRAEL PASS, נמכר בעמדת 'על הקו' בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון. מדובר בכרטיס רב קו אנונימי, הנטען ללא צורך בעדכון פרטים אישיים, ומאפשר כניסה לשלושה או ששה אתרים של רשות הטבע והגנים, ברחבי הארץ.

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין כי מדובר בשירות חדש ויחסוך לתיירים זמן וכסף. לדבריו, בקרוב הכרטיס יימכר גם במוקדי תיירות ברחבי הארץ, ויכלול הנחות נוספות על מגוון שירותי תיירות בהם לינה והסעדה. "השימוש ברב קו החדש יאפשר לתיירים ליהנות מעשרות אחוזי הנחה בתחבורה הציבורית, בהטענת ערך צבור ורכישת מנוי חופשי יומי או חופשי שבועי. זאת, לצד הנחה בכניסה לאתרי תיירות מרכזיים כמו נמל קיסריה ומצדה", הוסיף השר כץ.

במטרה להנגיש את המידע לתיירים, הוקם אתר מידע בשפה האנגלית (www.israelpass.biz), המפרט את כל המידע אודות הכרטיסיות הנרכשות ואודות כל אתרי רשות הטבע והגנים.

השר כץ ציין כי הרב קו החדש נועד להנגיש את התחבורה הציבורית, גם עבור תיירים הפוקדים את ישראל. "אני שמח על שיתוף פעולה בין המשרדים והגופים השונים, שרואים בתחבורה הציבורית שירות משמעותי וחשוב לתייר", אמר כץ.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אמיר אסרף, ציין כי "התחבורה הציבורית היא כלי בידי התיירים  העצמאים שמגיעים לטייל בישראל, להגיע גם אל אתרי הטבע הלאומיים. השימוש ההולך וגובר של תיירים בתחבורה הציבורית הוא הבעת אמון בשירות שאנחנו מספקים, ואנחנו פועלים על מנת להגביר את האמון שנותנים בנו".

מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין, ציין כי הכרטיס נועד בעיקר לתיירים עצמאים, המטיילים לבדם, ומגיעים לארץ לפרק זמן קצר. "מטיילים אלה, שמספרם גדל בשנים האחרונות באופן משמעותי, נדרשים לפתרון משתלם וידידותי של תחבורה ציבורית וכניסה למבחר גנים לאומיים ושמורות טבע".

לדברי גולדשטיין, השקת הכרטיס החדש, תציב את ישראל בשורה אחת עם הערים הגדולות והמובילות בעולם בתחום התיירות, שמציעות כרטיסים דומים.

"רשות הטבע והגנים משקיעה משאבים רבים להגדלת מספר התיירים המבקרים בשמורות הטבע והגנים הלאומיים ובמסגרת זו מתאימה מגוון שירותים מתקדמים בחזית הטכנולוגיה לרווחת המבקרים למען טיול חוויתי ומהנה יותר עבורם".

אז בפעם הבאה שתייר מגיע לבקר אתכם ואתם מציעים לו למלא לו את הכרטיס ב'רב-קו אונליין', כדאי שתבדקו שיש בידו את הכרטיס שגם יעניק לו הטבות במהלך הסיורים שלו בארץ הקודש…

כתיבת תגובה