הפנטהאוז היקר ביותר בניו יורק עומד למכירה במחיר מצחיק

מתברר שגם לנדל"ן יוקרתי יש גבול: הפנטהאוז היקר ביותר בניו יורק מקבל הוזלה משמעותית • מה הפינוקים שיש בנכס ומדוע הוא כל כך יקר? • רמז: לא בגלל מעלית שבת

מגדלי בלומברג בניו יורק | צילום: Vernaccia, פליקר

בועת הנדל"ן היוקרתי מתפוצצת: איל ההון סטיבן כהן מוריד בלית ברירה שוב ושוב את המחיר שהוא דורש עבור הפנטהאוז שהוא מעמיד למכירה, וממחיר מקורי של 115 מיליון דולר, הרי שכעת המחיר עומד על 45 מיליון דולר בלבד.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

כהן עצמו, נאלץ בשנים האחרונות לפרוש מתחום עיסוקו העיקרי בענף קרנות הגידור, לאחר שב-2013 הואשמה אחת מקרנות הגידור שהקים בסחר במידע פנימי. הדבר גרר קנס לקרן בסך של קרוב לשני מיליארד דולר, וכן אסר על כהן לסחור בהשקעות וניהול כספים בשנים שלאחר מכן.

באותה שנה, העמיד כהן את הפנטהאוז שלו למכירה. כאשר הסכום שהוא דרש עליו עמד על 115 מיליון דולר, מה שהפך את הדופלקס בן 16 החדרים לנכס המגורים היקר ביותר שהועמד למכירה בניו יורק.

הפרסום על הפנטהאוז היקר הביא רוכשים פונטציאלים רבים, אך מצד שני, תג המחיר הגבוה ביותר, גרם לכך שעם הזמן כהן הוריד אט אט את המחיר.

בתחילה המחיר ירד ל-98 דולרים, לאחר מכן ל-82 דולרים, וכעת המחיר המעודכן עומד על 45 מיליון דולרים בלבד. מה שמשקף ירידה של 70 מיליון דולר בחמש שנים.

אז מה כולל הנכס והיכן הוא? מדובר במגדל יוקרה שנמצא במתחם מגדלי בלומברג בניו יורק. סמוך לשדרה השלישית. בבניין התגוררו ועדיין מתגוררים ידוענים וידועניות אמריקאים, מה שהפך את הנכס היוקרתי, ליוקרתי עוד יותר.

הדירה המדוברת הורכבה למעשה משתי דירות שנרכשו בעת פתיחת הבניין (2005) ע"י אחת החברות של כהן בסכום כולל של 26 מיליון דולר. סך הכל יש 2 קומות ו-16 חדרים בפנטהאוז, כאשר הגודל הכולל שלו הוא מעל 830 מ"ר.

דירת הפרימיום כוללת גם חלונות זכוכית מהרצפה עד התקרה לאורך כל הציר, כמו גם חדרי מדיה וחדרי עבודה. גם מקומם של העובדים לא נפקד והם מקבלים חדר נפרד בפנטהאוז.

הקומה השניה כוללת חדר משפחה, חדרי שינה ועוד סוויטה מפוארת עם שני חדרי רחצה, שיהיה. וכל הטוב הזה עומד למכירה ב-45 מיליון דולר בלבד.

כתיבת תגובה