רמי לוי משיק תווי קנייה מותאמים לחרדים

רשת רמי לוי משיקה תווי קנייה שניתן לממשם ברשת רמי לוי שיווק השקמה, ב'רמי לוי תקשורת' ואפילו ב'סופר-קופיקס'. החידוש: בנוסף לאופציית הכרטיס הרגיל, יוצע התו הדיגיטלי שלא יזקיק אפליקציה או טלפון חכם, אלא סמס בלבד

התו המלא של רמי לוי. צילום: יח"צ

בעלי עסקים? מחפשים להוריד את משימת תווי הקנייה לחגי תשרי מהראש? רמי לוי משיק את 'התו המלא' תווי קנייה משני סוגים: 'התו המלא' על כרטיס פיזי – שימומש במלואו ברשת רמי לוי לענפיה, החל מ'רמי לוי שיווק השקמה' המיועד למזון בפריסה ארצית, ב'רמי לוי תקשורת' ולאור רכישת 'קופיקס', גם ברשת הפופולרית שנרכשה ע"י רמי לוי לאחרונה, וכוללת את 'סופר-קופיקס' ששמה שונה ל'רמי לוי בשכונה'.

ברמי לוי מציגים גם את התו המלא הדיגיטלי – פלטפורמה חדשה המאפשרת ללקוח לקבל את התו בצורה יעילה ללא שירות הדואר, שירות שליחים או בעיות של ריבוי כרטיסים, איבוד הארנק, אובדן התיק והיעלמות הכרטיס.

"התו הדיגיטלי מאפשר לעובדים לקבל את התו ישירות לנייד עם ברכה אישית ממקום העבודה או ועד העובדים. כך בעצם העובד מגיע לכל קופה שבה יבחר לממש את התו עם המסך הטלפוני שלו במקום כרטיס, כשהלקוח מקבל לנייד את התו עם ברכה ממקום העבודה או מוועד העובדים, ומגיע לכל קופה שהוא יבחר עם המסך הטלפוני שלו", אומרת סיון ורדיקה, מנהלת מחלקת תווי השי של רשת רמי לוי שיווק השקמה.

האם זה יתאים לחרדים?

"בניגוד למתחרים, השירות שלנו לא מצריך אפליקציה או סמארטפון, אלא טלפון רגיל שמקבל סמסים. זה שירות שיכול להתאים מאד לחרדים ולגימלאים. באמצעות סמס פשוט, מקבל הלקוח קוד שאיתו יוכל לממש את התו הדיגיטלי".

ולמי שאין סמס?

"בדיוק לשם כך הותרנו את הכרטיס הדיגיטלי הרגיל ולא ביטלנו אותו".

שני סוגי הכרטיסים מאפשרים שימוש גם בשירותים חדשים, שלא קיימים אצל הגופים המתחרים, המשווקים תווי שי. "אנחנו חולשים על כל עולמות התוכן – החל מביגוד, הנעלה, ילדים, בית, ועד הנישה החדשה שהכנסנו – בילוי ופנאי, כגון מסעדות, בתי קפה, אטרקציות משפחתיות, חבילות ספא וגם בתי מלון". אומרת סיון ורדיקה, אך מסייגת, כי "סטטיסטית, 80% ממשתמשי התו חוזרים ומממשים אותו בסופרמרקטים".

היא ממהרת לציין: "בכל הבדיקות אנחנו זוכים תמיד בסל הזול ביותר, מה שאומר שמי שמגיע לסניפי רמי לוי עם תו של 500 שקלים, ימלא עגלת סופר גדולה יותר מאשר אצל המתחרים". לדבריה, "הפריסה של רמי לוי שיווק השקמה היא מקריית שמונה ועד אילת, וכעת, עם השלמת רכישת 'קופיקס' והפיכת סופר-קופיקס ל'רמי לוי בשכונה', יוכלו בעלי התווים ליהנות מ-30 סופרמרקטים נוספים בתוככי הערים. עד עכשיו סניפי 'רמי לוי' היה באזורי תעשייה, ועכשיו נהיה גם בתוך השכונות, והרבה יותר נגישים ללקוחות", אומרת ורדיקה.

 

תגובה אחת ל: "רמי לוי משיק תווי קנייה מותאמים לחרדים"

  1. היכן אפשר לרכוש את התוו?

כתיבת תגובה