שווה להיות אופה: זה ההסכם שייטיב עם עובדי 'אנגל'

אופים הסכם: תוספות שכר ומענקי התמדה – מאפיית אנג'ל חתמה על הסכם קיבוצי עם ועד העובדים, לכ-1,200 עובדי המאפיה | הבוקר חתמו הצדדים על חידוש ההסכם הקיבוצי שעיקרו: תוספת שכר של כ-9% מצטברים לאורך שנות ההסכם, מענקי התמדה, תקציב רווחה מורחב ועוד

משאיות של מאפיית אנג'ל | צילום: אביר סולטן, פלאש 90

עובדי מאפיית אנג'ל והנהלת החברה יכולים לרשום לעצמם הישג נוסף, זאת לאחר שהבוקר חתמו ההסתדרות הלאומית, המאגדת את עובדי המאפיות, ומאפיית אנג'ל על חידוש ההסכם הקיבוצי לכ – 1200 עובדי המאפיה על סניפיה השונים.  בטקס החתימה השתתפו יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, המנכ"ל והבעלים של מאפיות אנג'ל – ירון אנג'ל ויו"ר ועד העובדים אבי לזמי. 

אודי מנור, מנהל חטיבת יחסי עבודה בהסתדרות הלאומית מסר כי מדובר בהישגים הכוללים בין היתר: תוספות שכר מדי שנה בסכום מצטבר של כ – 9.14% לאורך שנות ההסכם.

  1. סבסוד ארוחות צהריים במפעלים.
  2. מענק התמדה שנתי בין 1000-2000 ₪ מדי שנה.
  3. תקציב רווחה.

את המשא ומתן בין הצדדים הוביל מוטי דמביץ – מנהל סקטור תעשייה בהסתדרות הלאומית.

ירון אנג'ל, יו"ר מאפיות אנג'ל אמר, כי "בצל התקופה המורכבת בה אנו נמצאים היה לנו חשוב להגיע להסכם עם העובדים על מנת להביע את הערכתינו לעבודתם, מדובר במעמד גדול ואנו עושים זאת באהבה."

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית: "כירושלמי, זה לא עוד הסכם, זה הוא מפעל עם היסטוריה חשובה ומשמעותית לעיר ירושלים. ההסכם הקיבוצי הראשון עליו חתמנו עם מאפיית אנג'ל הוא אבן דרך משמעותית בארגון. במיוחד בימים של עליית יוקר המחיה, חשוב שבעתיים לדאוג לעובדים וכך עשינו במאפיית אנג'ל. שיתוף פעולה הדוק, תוך הבנת הצדדים, ככלי מרכזי לשמירה והגנה על העובדים."

יו"ר הועד, אבי לזמי: "בתקופה זו של חוסר וודאות תעסוקתית, אנו גאים על ההסכם הקיבוצי אשר מביא בשורה אמיתית, ארגונית וכלכלית לעובדי אנג'ל." 

כתיבת תגובה