שערוריה: חברת 'דיור להשכיר' ממדרת את הציבור החרדי

השבוע הודיעה החברה הממשלתית כי פרסמה מכרזים ל – 1,900 יח"ד שמיועדות להשכרה לטווח ארוך,מבדיקת 'ביזנעס' עולה כי לציבור החרדי אין ולו מכרז אחד

דירות בבנייה. אילוסטרציה: ליאור מזרחי | פלאש 90

האם מדינת ישראל מדירה את הציבור החרדי מדיור להשכרה? השאלה עולה לאחר שהשבוע פורסמה הודעה רשמית של החברה הממשלתית 'דיור להשכיר', שם נמסר כי "בימים האחרונים פרסמה החברה מכרזים נוספים להקמת כ – 1,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בשהם, רמלה, ירושלים וראשון לציון. בנוסף, פועלת החברה לשיווק מכרזים להקמת כ – 900 יח"ד נוספות בכרמיאל, נצרת עילית ובאר יעקב וגן יבנה". מיותר לציין שאין באותה רשימה אף מוכרז שמיועד למגזר החרדי למרות מצוקת הדיור החמורה.

מבדיקה שערכנו עולה כי הנושא עלה לכותרות כבר לפני עשרה חודשים על ידי ח"כ מנחם אליעזר מוזס, שיחד עם יו"ר סיעת כולנו ח"כ רועי פולקמן, נציגו של שר האוצר מר כחלון, קיימו סיור משותף בעיר בית שמש במטרה לקדם בניית שכונה חדשה לזכאים במסגרת 'דירה להשכיר' שהקים השר כחלון.

בהודעה לעיתונות שפרסם אז ח"כ מוזס, צוין כי בסיור נבחן מקרוב את השטח המיועד לבניית השכונה החדשה שתכלול כחמש מאות יחידות דיור להשכרה עבור ציבור הזכאים. "צריך לבצע שינוי מחשבתי הן על ידי הרוכשים והן על ידי משרדי הממשלה" אמר מוזס. "בית שמש יכולה להיות הסנונית הראשונה לשינוי בתפיסה ולעידוד דיור בשכירות, ואחריה יבואו רבים".

מסתבר, כי מלבד סיורים מתוקשרים אין כרגע בשורה אמיתית לציבור החרדי.

 

 

תגובה אחת ל: "שערוריה: חברת 'דיור להשכיר' ממדרת את הציבור החרדי"

  1. ראשית הם לא מטפלים בשכונות חרדיות שנית נציגי החרדים משדרים את כל תושבי מדינת ישראל ודואגים אך ורק למצביעים החרדים. אי אפשר להחזיק החבל משתי הקצוות ולהנות משני העולמות

כתיבת תגובה