תביא לי עכשיו סושי כשר מהקצה השני של העיר

אפליקציית משלוחי מזון כשרה ושומרת שבת • טרנד משלוחי המזון שכבש בסערה את העולם בשנים האחרונות, הגיע לראשונה גם לציבור שומרי הכשרות והשבת • אחרי פיילוט מוצלח באזור ירושלים, אפליקציית FOOD2YOU מתרחבת גם לאזור המרכז

היזם החרדי | צילום: יח"צ

תחום משלוחי המזון והמנות המוכנות מוכר כבר כמה שנים ברחבי העולם, בעיקר בערים הגדולות, לפי חלק מהתחזיות עד סוף שנת 2019 למעלה מ550 מיליון איש ישתמשו באפליקציות למשלוחי מזון. גם בישראל, חווה התחום צמיחה דרמטית עם מכירתה של תן ביס הישראלית בסכום של 135 מיליון אירו לחברת טייק-אוויי (Takeaway) ההולנדית וכניסתה של וולט הפינית לפעילות בשוק הישראלי.

למרות הפעילות הנמרצת, לציבור שומרי הכשרות המקפיד גם על רכישה רק מעסקים שומרי שבת, לא ניתן מענה אצל החברות הקיימות. מצב זה השתנה לאחרונה עם כניסתה של חברת FOOD2YOU לתחום משלוחי המזון הכשר והכשר למהדרין.

מודל הפעילות של החברה, שאמש הושקה באירוע רשמי, מבוסס על צוות משלוחנים גדול שעובדים כעובדי החברה ואינם עובדים של המסעדות ובתי האוכל השונים. בזכות פיזור רחב של משלוחנים, מתחייבת החברה לספק את ההזמנה תוך זמן מועט ובאחריות מלאה של חברת המשלוחים, זאת בשונה מפורמט ההזמנות שמתבצעות ישירות דרך המסעדה.

בחודשים האחרונים נערך פיילוט של האפליקציה באזור ירושלים, עם קרוב ל-1000 משתמשים רשומים.

לדברי המסעדן בערל פרי הבעלים של מסעדת אלי'ז הירושלמית שממוקמת בתוך השכונות החרדיות "כבר בחודשי הפיילוט, בוצעו אצלי במסעדה חמש הזמנות בממוצע ביום דרך FOOD2YOU. אני מצפה לעשרות הזמנות ביום אחרי ההשקה הרשמית. הציבור מאמץ את הטרנדים מחו"ל ומצפה מהמסעדנים להעניק פתרונות גם בתחום האוכל הכשר".

 

כבר כיום, האפליקציה הכשרה עובדת עם למעלה מ-100 מסעדות כשרות או בכשרות מהדרין באזור ירושלים, ובימים אלה מתבצעת ההתרחבות גם לאזור המרכז עם קבוצת מסעדות ראשונה שכבר פתוחה לפני המשתמשים.

באירוע ההשקה, שנערך בהשתתפות מובילי דעת קהל מהציבור הדתי והחרדי אמר אלי וייס היזם והבעלים של FOOD2YOU: "עבור צרכני המזון הכשר והאנשים שנמנעים משימוש בשירותים שאינם שומרים שבת, מדובר במהפכה אמתית ובבשורה של ממש. מאות התגובות שקיבלנו כבר במהלך הפיילוט מעידות על ההבנה של הלקוחות שאנחנו מעניקים להם ביטוח מלא על ההזמנה שלו, ואנחנו דואגים לכך שהמנה תגיע טריה וחמה".

נכון להיום FOOD2YOU גייסה השקעות בסכום של 300,000$ ובימים אלה היא מצטרפת לתכנית BizLabs – החממה לסטארטאפים חרדים בשלבים מתקדמים שפועלת במתחם ביזמקס בירושלים.

כתיבת תגובה