תכננתם לצאת לשטח עם 'פולאריס' 2016? היזהרו!

יצרנית רכבי השטח והטרקטורונים הגדולה בעולם, 'פולאריס', החליטה לעצור את המכירה של דגמי 'רייזר' טורבו מודל 2016 בגלל חשש לדליקה עקב התחממות יתר. ומה זה אומר לגבי הדגם שלכם?

צילום : trek6500 / שאטרסטוק

חברת 'פולאריס', היצרנית הגדולה בתבל של רכבי שטח, טרקטורונים ואופנועי שלג, החליטה לעצור לאלתר את המכירה – וביקשה לעצור גם את השימוש בדגמים שכבר נרכשו – של דגמי 'רייזר' טורבו שיוצרו בשנה הלועזית הנוכחית, 2016.

זאת, עקב התחממות יתר, שעשויה להביא לשריפת הכלים וממילא לסכנת הרוכבים. החברה כתבה כי היא בודקת את הפתרון, ובמידה והוא יימצא, תשלחנה הוראות תיקון והיבואניות שלה ברחבי הגלובוס יצרו קשר עם מי שכבר קנה את הכלים הבעייתיים. לפי שעה, ביקשו בחברה העולמית לעצור את השימוש בטרקטורונים מסוג זה שכבר נמכרו.

יבואנית 'פולאריס' בישראל, 'לובינסקי', לא קיבלה עד כה הודעה מהיצרן. על-פי ההערכה כמאה כלים מהסוג הבעייתי נמכרו בישראל.

זו הקריאה השלישית בנושא זה שמוציאה 'פולאריס' בשלושת החודשים האחרונים – כולם בגלל התחממות יתר של כמה מדגמיה. לפני חודש בדיוק פורסמה בארצות-הברית קריאה לתיקון ליותר מ-40 אלף מדגמי החברה. חודשיים קודם לכן הוזמנו לתיקון יותר מ-150 אלף כלים – 2,646 מתוכם בישראל – אחרי שכמה טרקטורונים נשרפו בארצות-הברית, והביאו למותה של נערה ולפציעתם של 19 בני-אדם נוספים.

רק נעדכן אתכם שהוזמנו לבצע נסיעות מבחן על אחד הדגמים, אך נאלצנו לדחות את ההזמנה עד לאחר שלושת השבועות.

כתיבת תגובה