2023: הישראלים עדיין ממש אוהבים להזמין אוכל הביתה

היכן מזמינים הכי הרבה פיצות? באיזה יישוב נותנים את הטיפים הכי מפרגנים לשליחים? ומהי המנה הכי פופולארית? ואחת ולתמיד – אולי תסבירו למה אתם צריכים פיתה ריקה? (אנחנו חושבים שהתשובה ברורה) | אפליקציית 'משלוחה' בשיתוף עם מאסטרקארד מפרסמים נתונים מעניינים אודות הרגלי הזמנות משלוחי אוכל של הישראלים בשנת 2023

נתונים מפתיעים. באדיבות: משלוחה ומאסטרקארד

אפליקציית משלוחה בשיתוף מאסטרקארד מפרסמת נתונים מעניינים ומפתיעים אודות הרגלי משלוחי האוכל של הישראלים בשנת 2023.

על פי הנתונים, נשים מזמינות הרבה יותר משלוחי מזון מאשר גברים. כ- 65% מהמשלוחים בשנת 2023 הוזמנו על ידי נשים לעומת 35% בלבד מההזמנות שבוצעו על ידי גברים. עם זאת מדובר בתופעה שהולכת ומצטמצמת, שכן בשנת 2022 הנתון עמד על 70% נשים מסך ההזמנות לעומת 30% מהגברים.

ועד כמה אנחנו עצלנים? 6% מהאוכלוסייה מוכנים ללכת למסעדה ולאסוף עצמאית את ההזמנה שלהם במקום להזמין עד ההבית.

בני גיל הזהב נחשפו לאפשרויות המשלוחים ובשנה החולפת כמות המשלוחים בקרב גילאים אלו (65 ומעלה) עלתה ב-44% ביחס לשנת 2019. בשנת 2019 הזמינו רק 9% מבני הגיל השלישי ובסוף שנת 2023 מזמינים כבר כ- 13% מסך ההזמנות.

ומה הם המאכלים הפופולאריים ביותר? איזו עיר אוהבת אוכל הודי ומי מתעקשת דווקא על פיתה ריקה?

מנתוני אפליקציית 'משלוחה' עולה כי המנות מאקי, פאד-תאי והמבורגר הן מנות המזון המוזמנות ביותר בישראל. לא מפתיע לגלות, אם כך, שקטגוריות המזון האהובות ביותר על הציבור בארץ הן: אסייתי, סושי והמבורגר.

העיר שהזמינה הכי הרבה מגשי פיצה בשנת 2023 היא לא אחרת מאשר ראשון לציון, בעוד שהעיר שהזמינה הכי הרבה ג׳חנון היא דווקא חיפה. התושבים שמתחברים לשניצלים יותר מכולם הם תושבי פתח תקווה שם המנה היא הפופולרית ביותר בעיר.

הפריט המפתיע ביותר שנכנס לעשרת המנות המוזמנות בתל אביב הוא – פיתה ריקה! (אפשר להבין: בסך הכל פיתה ריקה מאפשרת לשותף נוסף 'להתלבש' על המנה, בתוספת קלילה של תשלום).

בירושלים המנה הראשונה היא עוף בשומשום ובבאר שבע בירת הנגב המלאי כופתא ההודית נכנסה בסערה לעשירייה הפותחת.

ומה לגבי שתיה אתם שואלים? ליד האוכל, הישראלים שותים בעיקר קולה.

מי מפנקת הכי הרבה בטיפים ומי וצנועה יותר? המועצה המקומית כוכב יאיר היא "הלארג׳ית" ביותר כשמדובר בטיפים – עם טיפ ממוצע של 16 ש״ח למשלוח. מהצד השני סוגרת את הרשימה דווקא גבעתיים עם טיפ ממוצע של 7.1 ש״ח בלבד.

כתיבת תגובה