אושרו קרקעות ל'חברה המרכזית' ול'רב בריח' בדרום אשקלון

במסגרת ביקור שר הכלכלה חה"כ אלי כהן באשקלון, אושרה הקצאת 800 דונמים באזור התעשייה הדרומי בעיר. ראש-העיר גלאם: "המשמעות הישירה – תוספת של אלפי מקומות עבודה"

ביקור השר בעיר. צילומים: דוברות עיריית אשקלון

הממשלה ממשיכה לתמוך בדרום. במסגרת פגישת עבודה שקיים שר הכלכלה חה"כ אלי כהן (כולנו), עם ראש העיר אשקלון בפועל, תומר גלאם, בישר השר כי אושרו הקצאות להרחבת מפעל 'החברה המרכזית לייצור משקאות קלים' ומפעל 'רב בריח' באזור התעשייה הדרומי. מדובר בתוספת של כ-800 דונם ויותר מ-1,500 מקומות עבודה בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית.

בפגישת העבודה נכחו גם סגני ראש העיר: יורם שפר ורמי סופר, המשנים לראש העיר בוריס מנור ומשה אטיאס, וחברי המועצה חי דהרי, דוד בן אברהם, ד"ר ריקי שי, מיריי אלטיט, שרה זכריה, מישל בוסקילה. עוד נכחו בפגישה: מנכ"ל העירייה חיים סופר, בעלי תפקידים בעירייה וצוות לשכתו של השר כהן. בסיום הפגישה סיירו המשתתפים במפעל רב בריח ובמפעל 'קרלסברג' באזור התעשייה הדרומי.

גלאם: "אני רוצה לברך את החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ואת חברת רב בריח על הצטרפותן למשפחת העסקים המתרחבת של אשקלון. המשמעות הישירה היא תוספת של אלפי מקומות עבודה בשני המפעלים, שיורחבו ויציעו עבודות בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנות. אני רוצה להודות לידידי, שר הכלכלה אלי כהן, על הסיוע שלו וההירתמות הבלתי מתפשרת לקידום הכלכלה, התעסוקה והתעשייה של העיר".

כהן: "אנחנו פותחים היום דלת להרחבת תעסוקה איכותית באשקלון. החברות שיגיעו לעיר הן מהמתקדמות בישראל ומשלבות בין מחקר ופיתוח, תעשייה מסורתית וחדשנות. אין ספק כי הרחבת הפעילות של חברות איכותית אלו באשקלון, היא הבעת אמון חשובה של החברות בתמיכה הממשלתית ואנו מתכוונים לעמוד בציפיות ולהמשיך לסייע לתעשייה הישראלית להתפתח, להרחיב את התעסוקה והפריון לטובת הצמיחה במשק".

בנוסף אישר השר העברת תקציב בסך שבעה מיליון שקלים לטובת שיקום ושדרוג התשתיות באזור התעשייה הדרומי. עוד הבטיח כהן לסייע בהקמת חללי עבודה משותפים להייטק ולנותני שירותים עצמאיים ובהקמת חממה טכנולוגית בעיר, במטרה לתמוך ביזמים המעוניינים להקים חברות סטארט-אפ.

בעיריית אשקלון אמרו כי בקרוב יתקיים כנס מקיף עבור בעלי עסקים קטנים וגדולים בעיר במסגרתו יפורטו כל זכויותיהם. "כל אלו יסייעו בידינו ליצור באשקלון מקומות עבודה מתקדמים, חדשניים ופורצי דרך ובמקביל לטפח את העסקים הקיימים", אמרו בעירייה.

כתיבת תגובה