אשטרום ואקה נדל"ן יקימו מגדלים בכניסה לירושלים

שתי החברות רכשו זכויות בקרקע בשטח כולל של כ-5.8 דונם במתחם משרד החוץ, לפי שווי של כ-270 מיליון שקל. בכוונתן להקים עליה מגדלי מסחר ומגורים בהתאם לתכנית המתאר של רובע הכניסה לעיר

הכניסה לירושלים. צילום: גידי אבינרי | פלאש 90

החברות 'אשטרום נכסים' ו'אקה נדל"ן' חתמו על הסכם לרכישת זכויות בקרקע במתחם משרד החוץ בירושלים, בשטח כולל של כ-5.8 דונם. החברות רכשו חלק מהמגרש ממשפחת עבוד-לוי וחברת 'דרורי' לפי שווי קרקע של כ-270 מיליון שקל.

שתי החברות יחזיקו בקרקע יחד עם קבוצת בליליוס וחברת דרורי, שימשיכו להחזיק ביתרת הזכויות בקרקע. הצדדים חתמו על הסכם להקמת קומפלקס יוקרתי על הקרקע המשותפת. הקומפלקס יהיה מורכב משני מגדלים: מגדל מגורים המונה כ-160 יחידות דיור, ומגדל משרדים ושטחי מסחר בשטח של כ-40 אלף מ"ר.

הכניסה לעיר ירושלים עומדת לכלול מגדלי משרדים, שטחי מסחר ומגורים שיתנשאו לגובה של 24-30 קומות וישנו את פניה של העיר מבחינת אזורי תעסוקה, נגישות, בילוי ומסחר. הפרויקט המדובר נמצא במיקום אסטרטגי בין הרחובות יפו ושז"ר בכניסה לעיר ירושלים, בצמידות לקריית הממשלה החדשה, הנמצאת בשלבי הקמה, וכן בסמוך לבתי המשפט של העיר ולבניין הפרקליטות הנמצאים בשלבי תכנון והקמה.

אלי בליליוס: "החלטנו לחבור לאשטרום נכסים ואקה נדל"ן, שתי חברות מובילות בתחום של שיווק משרדים ושיווק מגורים, על מנת להקים את הפרויקט הראשון מסוגו והגדול ביותר בירושלים שיכלול שילוב של מגורים, משרדים ומסחר. הפרויקט ייבנה בסטנדרט מהגבוהים שנראו בעיר וישנה את פני הכניסה לירושלים".

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים אמר: "אשטרום נכסים פועלת להרחבת פעילותה בתחום המשרדים ומאמינה במיקומים אורבניים ייחודיים אשר בהם עירוב השימושים מעניק ערך מוסף משמעותי לפרויקט. אשטרום חוברת לשותפים ראויים המביאים ידע וניסיון רב בשוק המקומי ומזהה בפרויקט פתרון אידאלי, המאפשר לבעלי מקצועות חופשיים ופירמות גדולות ליהנות ממיקום מנצח וקומפלקס יוקרתי".

איש הנדל"ן החרדי אלי קליין, יושב ראש אקה נדל"ן, אמר: "חברתנו עמלה למעלה משנה על מציאת השותפים הנכונים ועל רכישת המתחם ממשפחת עבוד לוי. אנו מאמינים בפרויקט זה, במיקומו ובהצלחתו וסבורים כי השילוב של השותפים יתרום לפיתוחו המהיר והמוצלח. אנו נפעל ביחד עם רשויות התכנון ועיריית ירושלים לשם בניית פרויקט דגל לעיר". השיווק, אם אתם כבר מעוניינים, אמור להתחיל מתישהו בשנה הקרובה.

https://wordpress-547680-2055123.cloudwaysapps.com/post-29/

כתיבת תגובה