בביתי בוערת אש, קולקציית צבעים בגוון עז

לקראת ל"ג בעומר ולנוכח להבות המדורות, מציג מותג הצבע 'BG paint' מקבוצת אשטרום צבעי קריל בגוונים "בוערים" עמם ניתן להדליק את הבית ולהעניק לו מראה חדשני ו"חי"

מה שצבע יכול לעשות. צילומים: יח"צ

בל"ג בעומר, יום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי, נהגו קהילות ישראל בכל הדורות להדליק מדורות אם לזכר עמוד האש שהתנשא מעל מיטתו של התנא האלוקי ואם כנר נשמה ליום היארצייט.

במותג הצבע BG paint מקבוצת אשטרום, מציעים קולקציית צבעי קריל סופר בגוונים של "אש בוערת". במרבית החללים הביתיים שכיחים במיוחד הגוונים השקטים והרגועים, כשרובם בהירים ולבנים. ב- BG paintאומרים כי שילוב צבע דומיננטי בין הקירות הבהירים, יכול לשדרג פלאים את מראה החלל, לשנות מיידית את המראה ולהכניס אור הביתה.

קולקציית צבעי קריל סופר בגווני "אש בוערת" של BG paint כוללת גוונים עזים: צהובים, כתומים, אדומים וחומים. הצבעים מתאימים הן לצביעת קירות חוץ והן לצביעת קירות פנים בבית. הצבעים רחיצים וניתנים לניקוי בקלות ומתאימים לחדרי האירוח, חדרי השינה, המסדרונות ואפילו לחדרי הרחצה. מעט צבע – יכול לעשות שינוי גדול. תוכלו לראות בעצמכם בתמונות שלמטה.

איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשונה יש לדלל ב-20-25% מים ואת השכבות הנוספות ב-5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן הייבוש בין השכבות: שעתיים-שלוש.

המחיר המומלץ למיכל של חמישה ליטרים נע בין 75 ל-80 שקלים. ניתן להשיג בחנויות לחומרי בניין, חנויות עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית ובסניפי 'הום סנטר' ברחבי הארץ.

מטבח - גווני אש בוערת בי ג'י פיינט
מטבח – גווני אש בוערת בי ג'י פיינט
סלון - גווני אש בוערת בי ג'י פיינט
סלון – גווני אש בוערת בי ג'י פיינט
קירות חיצוניים - גווני אש בוערת בי ג'י פיינט ,צילומים : יח"צ
קירות חיצוניים – גווני אש בוערת בי ג'י פיינט ,צילומים : יח"צ

 

כתיבת תגובה