התאומים של תל אביב: בסט תקים שני מגדלי משרדים בת"א

היקף הפרויקט שתוכנן על ידי משרד האדריכלים 'יסקי, מור סיון' נאמד בכמאתיים מיליון שקל והוא כולל 80 אלף מ"ר, לובי כניסה בגובה של ארבע קומות וחמש קומות של חניונים תת-קרקעיים

תאומי רובינשטיין. הדמיה: יח"צ

קבוצת 'בסט' תבנה עבור היזם רמי רובינשטיין שני בנייני משרדים בתל אביב בהיקף של 200 מיליון שקל. מדובר על פרויקט תאומי רובינשטיין הכולל שני מגדלי משרדים בני שלושים ושלוש קומות ברחוב יצחק שדה פינת המסגר בתל-אביב.

היקף הפרויקט שתוכן על ידי משרד האדריכלות יסקי מור סיון נאמד בכ-80 אלף מ"ר והוא כולל לובי כניסה בגובה של ארבע קומות וחמש קומות של חניונים תת קרקעיים. הפרויקט ממוקם בדרום מרכז העסקים הראשי (המע"ר) של תל אביב בסמוך ליד חרוצים, מחלף לה גרדייה ובקרבת תחנת קרליבך של הרכבת הקלה אשר תהיה תחנה משולבת לקו האדום והירוק.

בניית הפרויקט צפויה להסתיים תוך שלושים ותשעה חודשים, זמן קצר לפני הפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה שעובר בסמוך לבניין. לדברי אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט, "חברת בסט ממשיכה להגדיל את הפרוטפוליו שלה יחד עם סיום פרויקטים מורכבים כמו השוק הסיטונאי ותוצרת הארץ בתל אביב. פרויקט תאומי רובינשטיין מורכב בין היתר בשל התכנון הייחודי והעובדה שהוא נמצא בסמוך לעבודות הרכבת הקלה. אומנם דיירי המגדל ייהנו מנגישות, אך מבחינת הביצוע, פרויקט כה גדול בסמוך לפרויקט בסדר גודל לאומי מצריך תאומים רבים".

בשנה האחרונה זכתה קבוצת בסט במספר פרויקטי ענק. בין הפרויקטים, הקמת מגדל משרדים בפתח תקווה יחד עם אפקון בהיקף של 380 מיליון שקל, הקמת בניין עיריית קריית אתא ובניין משרדים בפארק תמר ברחובות. בנוסף החברה זכתה במכרזי מחיר למשתכן בעתלית, כרמיאל וטירת הכרמל.

כתיבת תגובה