אחרי וולוו, הגיע תור אאודי שמזמינה מאות בעלי Q7 לריקול

בראשית השבוע דיווחנו על קריאה לתיקון ברכב פנאי-שטח הגדול של וולוו – וכעת תורה של אאודי לקרוא לבעלי רכב הפנאי-שטח הגדול מתוצרתה לסור למוסכים. על מה ולמה? כנסו

אאודי Q7. צילום: מנדי ריזל

'צ'מפיון מוטורס', יבואנית אאודי (ופולקסוואגן, וסקודה וסיאט) מזמינה למוסכים את בעליהם של 389 כלי-רכב מדגם Audi Q7, משנות ייצור 2015-2017, לאור קמפיין עולמי עליו הורה היצרן.

מהחברה נמסר כי "במסגרת הקמפיין תותקן תמיכה לקורת הספסל בשורה השלישית". משך הזמן המשוער לבדיקה ולתיקון, ככל שיידרש, הינו כשעתיים, מכתבי זימון לבעלי הרכבים הרלוונטיים ישלחו בימים הקרובים בתיאום עם משרד התחבורה.

שלשום פרסמנו כי 'מאיר' חברה למכוניות מודיעה על קריאה לתיקון שפורסמה על ידי יצרנית הרכב לדגם וולוו XC90 – אחד המתחרים העיקריים והבודדים של אאודי 7Q.

הקריאה המיועדת למכוניות מדגם זה משנות ייצור 2016-2017, נועדה לצורך תיקון נובעת מחשש היצרן שייתכן כי קיימת תקלה אפשרית במערכת הניקוז של מערכת המיזוג (נזילת מים אפשרית מצינור ניקוז של מאדה מזגן). על מנת לאבחן ולפתור את התקלה, במידה וקיימת, יש לבצע בדיקת הניקוז והתאמתו במקרה צורך ובהתאם יש לבדוק כי לא נגרמו נזקי מים.

במסגרת הקריאה החוזרת יוזמנו 159 בעלי הרכבים הנכללים בסדרת הייצור האמורה. משך זמן האבחון הראשוני מוערך ב-40 דקות ויבוצע ללא תשלום.

כתיבת תגובה