אחרי עיכוב של שנתיים וחצי: ויז'ניץ וחב"ד קיבלו היתרים

מדובר על פרויקטים בקריית מלאכי בשכונת 'המחנה' שם אמורות להיבנות כ–200 יח"ד בקריית ויז'ניץ • האדמו"ר מויזניץ הביע את רצונו לרכוש דירה בקריית "ישועות משה" ע"ש אביו האדמו"ר זצ"ל

דיור ציבורי. אילוסטרציה. צילום: הדס פרוש | פלאש 90

לאחר שנתיים וחצי של עיכובים בירוקרטים רבים בעיריית קריית מלאכי, התקבלו במהלך השבועות האחרונים היתרי בניה לכל מגרשי עמותות ויז'ניץ וחב"ד בשכונת 'המחנה' שבקרית מלאכי. בשכונת 'המחנה' שווקו לפני כשנתיים וחצי, כאלף יח"ד בבניה רוויה וקוטג'ים, בהם זכו יזמים, חברות בניה ועמותות חרדיות.

לצד קהילת חב"ד הותיקה המרחיבה את גבולות "נחלת הר חב"ד" לשכונת 'המחנה' הצמודה, מוקמת בשכונה החדשה "קריית ישועות משה ויז'ניץ" בה יקימו את ביתם כמאתיים מחסידי ויז'ניץ שרכשו דירות במסגרת עמותות הבניה והקבלנים שזכו במכרזי רשות מקרקעי ישראל ב-2014.

לפני כשנתיים נערך כינוס רישום לפרויקט, ובמהלכו נשא דברים כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ: "כבר תקופה ארוכה אני מחפש פתרון למצוקת הדיור של חברי הקהילה וכבר לאחר פטירת הרבי זצ"ל עלה ברעיוני להקים קריה על שמו, עד היום הוקמו מוסדות ובתי מדרשות וקריה לא הוקמה".

האדמו"ר הוסיף והביע את רצונו שהקריה תהיה קרובה לאשדוד ששם יוכלו תלמידי החסידות ללמוד, ואמר אני גם רוצה שתהיה לי דירה שם בקריה שתהיה בנויה לשם ולתפארת בדרכי אבותיי הקדושים.

כתיבת תגובה