אכזבה: הקבוצה הכלל חסידית לא זכתה במכרז בקרית גת

מדובר באחד המכרזים הבודדים שפורסמו בשנה וחצי האחרונים שלא במסגרת מחיר למשתכן והציבור הכלל חסידי תלה תקוות רבות במכרז זה, אולם בסופה של ההתמודדות זכתה במכרז קבוצה חילונית

קרית גת. צילום :Rostislav Glinsky | שאטרסטוק

החלום החרדי לזכות במכרז של 490 יח"ד במכרז בקרית גת, נגוז: הצעתה של חברת "נוה שלום פרויקטים ומסחר" הוכרזה כזוכה על ידי ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל, והיא תבנה 490 יח"ד במתחם אחד בבנייה רוויה בשכונת רובע בני ישראל שבקריית גת.

מדובר במכרז שפורסם שלא במסגרת מחיר למשתכן והיא יועדה גם לציבור החרדי, הן מבחינת הקירבה והנגישות לקריה החרדית הקיימת בקרית גת והן מבחינת גובה הבניינים שניתן היה לבנות עד 9 קומות (קומה אחרונה דירות דופלקס).

במסגרת ההתמודדות במכרז התמודדה קבוצת "פנינת גת" שייצגה את הציבור הכלל חסידי שנרשם בהמוניו לפרויקט, שכן זו היתה הזדמנות לרכוש דירה במסגרת קהילתית בניגוד למחיר למשתכן שאי אפשר לדעת מי יהיה השכן בדלת ממול.

למכרז הוגשו 4 הצעות, וכאמור הקבוצה הכלל חסידית לא זכתה במכרז. השכונה תשתרע על שטח של כ- 128 דונם . בצמוד לשטח התכנית יוקם שטח מסחרי, דרכים, דרכים משולבות וחניה ציבורית.

 

2 תגובות ל: "אכזבה: הקבוצה הכלל חסידית לא זכתה במכרז בקרית גת"

  1. כואב מאוד גם בגלל התוכן וגם בגלל שהנפילה הייתה על סכום קטן ממש.
    יהודים אל ייאוש! א) יש עדיין קצת סיכוי, משום שהם במקום שלישי. כאשר השני לא ברור מה קורה שם, וחוצמזה הקבלן עדיין ישמח מאוד לשתף פעולה עם חיש דר (היזמים דונט אייזנבך ורבינוביץ).

  2. קבוצת רכישה

כתיבת תגובה