בעוד כשבוע: ייחתם הסכם גג לבניית 12,500 יח"ד בעיר אלעד

מדובר בבשורה של ממש, שכן אלעד היא עיר עם פוטנציאל אדיר סמוך מאד לבני ברק ושיווק הדירות במחיר למשתכן יכול להועיל רבות למצוקת הדיור של הציבור החרדי

תתרחב לכיוון פתח תקוה? העיר אלעד. צילום: פלאש 90

הסכם גג ראשון ייחתם בעיר אלעד. רשות מקרקעי ישראל וראשי הישוב יחתמו על הסכם לבניית 12,500 דירות, תוך שיתוף פעולה עם משרדי האוצר, השיכון והתחבורה. שר השיכון חה"כ יואב גלנט (כולנו) הודיע על כך בביקור שערך לפני מספר ימים בישוב, כך לפי פרסום ב'מחלקה ראשונה'.

מדובר בבשורה של ממש, שכן אלעד היא עיר עם פוטנציאל אדיר סמוך מאד לבני ברק ושיווק הדירות במחיר למשתכן יכול להועיל רבות לציבור החרדי. לפי הדיווח, בניית הדירות התאפשרה לאחר שצה"ל פינה אלפי דונם שטחי אש ליד הישוב. השכונה החדשה תיבנה על שטחים אלו. הערכות הן כי בדירות יתגוררו כ-45,000 איש, מה שיכפיל את אוכלוסיית העיר.

חשוב להדגיש, כי עדיין לא מדובר במכרזים מיידים וכי בכל זאת מדובר בסיפור של כמה שנים עד שנגיע לשלב בו המכרזים יצאו לדרך, אבל עצם העובדה שמתחילים לקדם תכנית כזו היא יוזמה ברוכה. עיתוי החתימה נדון בישיבה אחרונה בהשתתפות יושב ראש מועצת מקרקעי ישראל שר האוצר משה כחלון. סוכם כי החתימה תידחה, מטעמים הלכתיים, עד לאחר תשעה באב, שיחול ביום שלישי בשבוע הבא. עם זאת, לא בטוח שעניין זה נקבע סופית.

תגובה אחת ל: "בעוד כשבוע: ייחתם הסכם גג לבניית 12,500 יח"ד בעיר אלעד"

  1. כדי מאוד להמתין לזה גם אם זה יקח עוד 5 שנים
    כי המחיר אז יהיה פחות ממיליון ש"ח והריבית והשכירות יחד לא יגיעו לסכום שתשלמו היום
    וזה גם ישפיע על בני ברק (שגם שם הולך להיות מחיר למשתכן בצפון העיר)

כתיבת תגובה