"היו עלי לחצים רבים בנושאים בעלי משמעות, אך ידיי נקיות"

יושב-ראש ועדת הכספים של הכנסת, חבר-הכנסת משה גפני, גילה היום כי קיבל מעיתונאים הצעות לסיקור אוהד בתמורה להעברת ידיעות מצידו – לצד "רמזים" מצידם של בעלי הון. כולם נדחו על הסף

ח"כ גפני. צילום: יונתן זינדל | פלאש 90

על רקע הפרסומים על הפגישות בין רה"מ בנימין נתניהו לבין מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס, התראיין היום (רביעי) חה"כ משה גפני מיהדות התורה, למנדי ריזל ברדיו FM101.5. בראיון גילה גפני כי נתקל בניסיונות וברמזים לשוחד מצד עיתונאים ואנשי עסקים, אך "אנשים עפו מהחדר", כלשונו.

בהתייחסו לפרשה המיוחסת לנתניהו ומוזס, אמר חה"כ גפני: "אני לא אוהב את הפרשה הזאת. זאת פרשה שעושה נזק גדול. (…). אני נתקלתי בתופעות כאלה. אני הרבה שנים בכנסת. אף פעם לא חשבתי שמדובר באיזה משהו שהוא בעייתי. בא עיתונאי ואומר לי תמסור לי ידיעות אני אתן לך סיקור אוהד יותר. לא אוהב את זה, אף פעם לא עשיתי דבר כזה. (…). זה אנשים עפו מהחדר אין דבר כזה".

ח"כ גפני הוסיף: "אני 27 שנים בכנסת, לא היה לי אף פעם דבר כזה. זאת אומרת זה שרמזו ושלחו זה בסדר, לא מעבר לעניין הזה. היו עלי לחצים רבים מאוד, היה בששינסקי שהעברתי, עם הגז ועם החברות שעוסקות בעניין הזה. היו פעמים רבות היו נושאים שעמדו על סדר היום שהיה לזה משמעות כספית עצומה ואינטרסים מובהקים. אני יכול להגיד לך בוודאות שברוך השם ידיי נקיות".

כתיבת תגובה