האחרונה להצטרף למהפכה – הרכבת הקלה | צפו בסרטון

אחרי שטענה שאין ביכולתה לשדרג את מכונות התיקוף שלה ולאפשר חיוב של מספר נוסעים בכרטיס רב-קו אחד ואחרי שנותרה מפעילת התחבורה הציבורית היחידה שלא הכירה בערך צבור, גם הרכבת הקלה מצטרפת למהפכה

הרכבת הקלה. צילום: rasika108 | שאטרסטוק

החל מיום ראשון הקרוב תוכלו לעשות שימוש ב"ערך צבור" שהוטען ברב קו גם ברכבת הקלה בירושלים. 'סיטיפס', מפעילת הרכבת הקלה, היא האחרונה בקרב מפעילות התחבורה הציבורית בישראל שמצטרפת למהפכת הערך הצבור.

בהודעה שמסרה סיטיפס הבוקר (ה) נאמר כי הסדר הנסיעות הארצי "ערך צבור" ייכנס לשימוש ברכבת הקלה בירושלים החל מיום ראשון ה-1 לינואר. החברה אף יצאה בקמפיין הסברה משותף לה ולתוכנית אב לתחבורה ירושלים. הקמפיין כולל מידע בחמש שפות בתחנות הרכבת הקלה, במרכזי השירות של סיטיפס ושל משרד התחבורה ובעיתונות.

הודעה נוספת ומשמחת לא פחות, מכונות התיקוף של הרכבת הקלה תוכלנה "לקרוא" גם תשלום עבור כמה נוסעים ובלבד שמדובר בנסיעת המשך מאוטובוס. דהיינו, רק כרטיסים שחויבו באוטובוס על מספר נוסעים, יוכלו "לעבור" במכשירי התיקוף של הרכבת. עדיין לא ניתן לשלם עבור מספר נוסעים על נסיעה ברכבת הקלה שאינה נסיעת המשך.

נציין כי בעוד שאצל כל המפעילות תוכלו לקבל (אם תבקשו), פיסת נייר המציינת את היתרה בכרטיסכם אחרי התשלום, במכונות המיושנות של סיטיפס לא תוכלו לקבל אסמכתא מודפסת לסכום שירד מהערך הצבור.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "הסדר הערך הצבור נכנס לתוקפו ברכבת הקלה במסגרת התאמה שביצענו יחד עם משרד התחבורה במכונות הכרטוס ברכבת הקלה".

 

כתיבת תגובה