האם זה הוא הלפטופ הוורסטילי ביותר שקיים כיום בשוק?

אם לשפוט לפי המפרט העשיר והאיכותי שמציע הלפטופ החדש של אסוס, אין ספק שמדובר בבשורה של ממש ולא רק בגלל החומרה, אלא בעיקר בשל הטכנולוגיות ששולבו בו. עם זאת מחירו מתחיל ב-5,990 שקלים…

ה- T303. החדש של אסוס. צילום: יח"צ

ASUS, ענקית המחשוב והטכנולוגיה, הכריזה באחרונה על דגם חדש מסדרת Transformer Pro. זהו הלפטופ הוורסטילי ביותר שקיים כיום בשוק. הדגם החדש שעונה לשם T303, מגיע עם מקלדת מתנתקת ורגלית בגב הטאבלט, המאפשרת העמדתו על משטח. הוא מצויד במעבד Intel® Core™ i5 מדור 6, מסך WQHD+ ברזולוציית 2880X1920, כונן דיסק קשיח SSD בנפח של 512GB ומצלמת 13 מגה-פיקסל.

הלפטופ כולל מספר טכנולוגיות ייחודיות של ASUS בהן: מצב שמירה על העיניים שמפחית את כמות האור הכחול הנפלט מהמסך בשיעור של עד 30%, ובכך מגן ומעייף פחות את העיניים במהלך צפייה במסך בתנאי תאורה נמוכה. בנוסף יש את טכנולוגיית Tru2Life Video אשר עושה שימוש באלגוריתמים חכמים על מנת לשפר את החדות והקונטרסט של כל פיקסל בכל פריים, בכדי שסרטונים ייראו ברורים ומציאותיים יותר.

הלפטופ מסוגנן ואלגנטי, עשוי סגסוגת אלומיניום ומגנזיום – מדובר בחומר חזק להפליא שמסייע בהגנה על המכשיר משריטות ומחבטות אקראיות. הדגם דק וקל במיוחד במשקל 800 גרם בלבד (!) ועובי של 8.35 מ"מ. הבעיה היחידה עם הלפטופ המדהים הזה נעוצה במחירו. המחיר המומלץ לצרכן מתחיל ב-5,990 שקלים.

כתיבת תגובה