האמת נחשפת: סגנית רה"ע קריית גת נגד בנייה לציבור החרדי

בעוד שראש העיר לא מפסיק למתוח ביקורת נגד המהלך של אריה דרעי להקצאת שטח לבניית 10 אלף יח"ד לחרדים במוא"ז שפיר, חושפת סגניתו את האמת לעין כל • 'ביזנעס' עם הסיפור שמעורר סערה

אבירם דהרי. ראש עיריית קריית גת. באדיבות שטורעם.נט

יצא המרצע מהשק: בעוד שראש עיריית קריית גת, אבירם דהרי, מצהיר מעל כל עץ רענן כי הוא מוכן לבנות דירות לציבור החרדי ואינו מבין מדוע החליט שר הפנים דרעי, להעביר את השטח הענק למועצה אזורית שפיר – מגיעה סגניתו וחושפת את הכוונות האמיתיות של עיריית קריית גת בכל מה שנוגע לציבור החרדי.

אתמול (ד) בכנס המרכז החרדי למחקרי מדיניות, בראשו עומד אלי פלאי, אמרה סגנית ראש עיריית קריית גת, שולמית סהלו, כשהיא מתייחסת לתוכנית העיר החרדית בשפיר, ש"זה לא ייצא לפועל, כי זה צריך להיות בקריית גת וכי אנחנו נתנגד".

אגב, אותו דהרי שלח בשבוע האחרון מכתב נוגע ללב, על "קריאה להצטרפות הציבור החרדי למאבק נגד הקמת תחנת כח ואתר חרסית ממערב לקריית גת", וגם ציין במכתב לדרעי, כי בשם עיריית קריית גת ותושביה הוא מבקש לברך אותו "על החלטתך הברוכה לקדם בניית 10,000 יחידות דיור לציבור החרדי ממערב לקריית גת במתחם שתוכנן ע"י עיריית קריית גת ואשר עבר את שלב ההפקדה בותמ"ל".

גם בביקור שערך לפני חודש חה"כ מנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה), אמר דהרי כי הוא רוצה את הציבור החרדי בעירו, וכבר אז נכתב ב'ביזנעס', כי בניגוד לדברים שאמר דהרי באזני מוזס, טוענים עסקני דיור בקריית גת כי ראש העיר מדבר אחד בפה ואחד בלב, וכי בעודו מדבר בקול על רצונו שהציבור החרדי יגיע לתחומי קרית גת – בפועל הוא עושה הכל על מנת שהציבור החרדי לא יגיע להתגורר בעיר. כעת מתברר עד כמה אותם עסקנים צדקו.

שר הפנים, אריה דרעי אמר באותו כינוס כי מבדיקה שלו, עיריית קריית גת הסכימה לתת רק 2,000 יח"ד לציבור החרדי מתוך כעשר אלף יח"ד שניתן לבנות על השטח ולכן החליט להעביר את השטח למועצה אזורית שפיר. כעת, לאור דברי סגניתו, מתברר כי דרעי צדק בתזה שלו וכי ראש העיר של קריית גת הוא נגד הציבור החרדי.

4 תגובות ל: "האמת נחשפת: סגנית רה"ע קריית גת נגד בנייה לציבור החרדי"

  1. לא היה כלום ולא יהיה כלום

  2. לספינדרעי היקר כולי תקווה שהפעם התכנית באמת תקרום עור וגידים
    ולא נתבדה בעוד הבטחה חסרת סיכוי / כיסוי כי מצוקת הדיור באמת קשה יותר מכל דבר אחר .

  3. למה הגזענות הזאת יש פוליטיקאים מתוך הרשויות העיורניות שבאים ותובעים אצלנו חרדים לא יהיו סליחה ממתי העיר הארץ שלהם באיזה גזענות נאמרים דברים מאלה אם היו אומרים אתיופים לא יהיו מיד כולם היו צועקים חמאס או ערבים בעירנו לא יהיו צועקים.
    אין כמו המגזר החרדי הוא מאזן את המסורת בערים מרגישים את החג בשלמותו

  4. לאחת העם.
    את צודקת אסור בהחלט להפלות שום קבוצה בעם ישראל.
    אני הייתי בכנס זה ממש לא מה שאמרה הסגנית. זה עיוות של של כתבים עם עניין לסלף ולגרום חלילה לפירוד.
    השכונה אמורה מלכתחילה להיות לכולם כולל לחרדים ואמרה הסגנית שאין הבדל בין שום מגזר ומתוך כך לא יכול להיות כפימשרוצה השר דרעי ששכונה שלימה תהיה סגורה רק לחרדים כפי שהשר דרעי החליט.
    ובכך תהיה סגורה בפני אוכלוסיה מסויימת אלא בעד שתהיה פתוחה לכלל וכל שחפצה נפשו וידו משגת יהנה מהשפע של הבורא כולל בשכונה הזו ובכלל ארץ ישראל.
    תוכלי להיכנס ליוטיוב של הכנס ותיווכחי בעצמך.
    שנה טובה וברוכה לעם ישראל.

כתיבת תגובה