ההיסטוריה חוזרת: רכבי אספנות קלאסיים יוצגו בחול המועד

מחפשים אטרקציה לחול-המועד וגם אוהבים רכבים? הנה משהו שאולי יעניין אתכם: חברת 'לובינסקי' תציב במתחם החברה המרכזי שלה רכבי אספנות קלאסיים. פעילות לילדים? לא אם הם ילדים חרדים

סיטרואן דה-שבו. צילום: Karasev Victor | שאטרסטוק

קבוצת 'לובינסקי', יבואנית פיג'ו, סיטרואן, DS ו-MG בישראל תקיים בחול המועד פסח תערוכת רכבי אספנות ופעילות לכל המשפחה בין התאריכים ט"ז-ח"י ניסן – 12-14.4 למניינם, במתחם החברה בשוֹרֶק, ברחוב מרק מושביץ 3 בראשון לציון ("לובינסקי שורק" בווייז).

האירוע יתקיים תחת המוטו "ההיסטוריה חוזרת" ויוצגו בו רכבי אספנות קלאסיים של מותגי החברה, לצד אלו החדשים. האירוע מיועד לא רק למבוגרים, אלא גם ל"משפחות, ויכלול פינות הפעלה ומשחק לילדים". בלובינסקי הסבירו ש"במקום יוצעו דוכני שתייה ופינוקים ברוח התקופה – גזוז, שיערות סבתא וכדומה".

עם זאת, בחברה – לפי שעה – לא השיבו האם ה"פינוקים" יהיו בכשרות מהדרין ויותאמו למגזר החרדי, או שמא רק ילדים מהמגזר הכללי יוכלו להשתתף בו. משמע: אם לילדים אין מה לעשות שם, גם ההורים החרדים יעדיפו להעתיק משם את רגליהם. נזכיר שרבים בציבור החרדי נוהגים לא לאכול כלל בחוץ בחג הפסח, גם כאשר מדובר בכשרות מהודרת.

האירוע מתקיים בשיתוף "מועדון החמש" – מועדון אספנות הרכב הקלאסי. לובינסקי והמועדון ייבאו לפני כחודשיים סיטרואן 2cv (דה-שבו) משופצת. עבור חובבי רכבי האספנות בישראל, היה זה אירוע היסטורי לכל דבר.

כתיבת תגובה