המשטרה פשטה על משחטות רכב ברמאללה ובחברון

כוחות משטרה פשטו בסוף השבוע על משחטות ומעצר חשודים בקבלה, אחסון, פירוק וסחר בכלי רכב גנובים. מעצרם של שמונה חשודים הוארך. "בשנים האחרונות ירידה עקבית ומתמשכת בהיקף הגניבות"

ירידה באחוז הגניבות. צילום: דוברות המשטרה

 ביום חמישי האחרון, בתום חקירה סמויה שניהלה יחידה ארצית של משטרת ישראל, פשטו כוחות משטרה על שתי "משחטות", האחת באזור רמאללה והשנייה באזור חברון. זאת, לאחר שבוסס חשד לכך שהן משמשות לקבלה, אחסון ופירוק של כלי רכב שנגנבו מישראל וכן של סחר בחלקיהם – בהיקף נרחב ולאורך זמן. במסגרת הפעילות עצרו הכוחות לחקירה למעלה מ-10 חשודים במעורבות בניהול והפעלת המשחטות, קבלת כלי הרכב הגנובים וסחר בחלקים. לבקשת המשטרה האריך בית המשפט הצבאי בעופר את מעצרם של שמונה מהם – שני תושבי חברון ושישה תושבי רמאללה, לתקופות של 6-8 ימים.

משחטות רכב

.

במסגרת הפעילות תפסו ותיעדו כוחות המשטרה רכוש רב החשוד כגנוב ובכלל זה כלי רכב, משאית שסימני הזיהוי בה הושחתו,  מנועים – חלקם מושחתים, חלקי רכב, למעלה מ-15 מחשבי רכב ותחמושת.

מהמשטרה נמסר: "פעילות זו מצטרפת לשורת חשיפות, מעצרים וכתבי אישום במסגרת המאבק הנחוש והמתמשך של משטרת ישראל בהתמודדות מול תופעת גניבות הרכב ומחולליה, אשר מניב בשנים האחרונות ירידה עקבית ומתמשכת בהיקף הגניבות ובדגש על היקפן ביחס להיקף כלל כלי הרכב בישראל העולה מידי שנה. המשטרה מכירה בהשפעתה הישירה של התופעה על בטחון הציבור, על הקופה הציבורית ועל בטיחות כלי הרכב הנעים בכבישי ישראל ותמשיך להיאבק בה בנחישות ובמקצועיות בשיתוף עם כלל גופי האכיפה".

51ce330d-c03f-4df9-b1e1-cecc07e070ef

e13524f8-1798-425a-953f-d2fc2276a080

eeacb8a0-5fca-45f0-9ed0-bee0c2d3df6f

כתיבת תגובה