הנעל עם הנקודה האדומה, צעד גדול לאנושות

'ארגונומיק', נעל חדשנית, בריאה ואופנתית שמומלצת על ידי ד"ר ליברזון, מומחה בעל שם בתחום האורתופדיה, עשויה להיות הנעל שלכם לכבוד החג. חפשו את הנעל עם הנקודה האדומה

יח''צ

לכבוד החג ישנם רבים שרוכשים נעליים חדשות. על משמעותה של בריאות כף הרגל, אין צורך להרחיב. די בכך שנזכיר שבימים בהם אין נועלים נעליים (נעלי עור), כגון יום הכיפורים ותשעה באב, גם לא מברכים "שעשה לי כל צרכי".
זו הסיבה שאנשים בוחרים להשקיע בנעל נוחה ואיכותית שתסייע להם לצעוד ביציבות ובנוחות ללא שום קושי או כאב ברגל. לאחרונה נחשפנו לנעלי 'ארגונומיק' שמייבאת ארצה 'קבקב'. מדובר בנעל בריאה ואופנתית שמתאימה לשימוש כנעל הליכה יום-יומית ועיצובה אופנתי וחדשני.

הנעל מומלצת על ידי ד"ר ליברזון שהוא בעל שם עולמי בתחום האורתופדיה והיא נועדה לתת מענה לכף הרגל, ולחקות את התנועה המיטבית של רגל יחפה, מבלי לוותר על ההגנה שהנעל מעניקה.

'ארגונומיק' מכילה סוליה מיוחדת המאפשרת זרימת תנועה ותמיכה מקסימאלית לכף הרגל והיא אף מכילה בולמי זעזועים מוקצפים בעקב ובכרית. בנוסף, בתוך הנעל ישנה כרית ג'ל חדשנית המחלקת את הלחץ באופן שווה ומגנה על שרירי כף הרגל.

אם אתם מתכוונים לחדש את מלתחת הנעליים לכבוד החג, אין ספק שהנעל הזו, מסדרת נעלי 'אבסולוט קומפורט' תעניק לכם חווית הליכה שטרם הכרתם, סוליות הנעליים בנויות משני חומרים שיוצרים יחד שילוב של חוזק, גמישות ונוחות. גפות הנעליים עשויות מעור משובח והבטנה עשויה מחומר מנדף זיעה. כמובן שכל זה מבלי להתפשר על העיצוב החדשני והאופנתי של הנעל.

כדי שתוכלו לזהות את הנעל הזו, ציידו אותה היצרנים בנקודה אדומה. בקשו בחנות את הנעל עם הנקודה האדומה.שם כבר אמורים לדעת למה אתם מתכוונים.

 

כתיבת תגובה