זה שעולה, או זה שעולה? • תעריפי המוניות התייקרו שוב ב-4%

אז מה אם לפני מספר חודשים הוחלט להוריד את המחיר למרות מחאת הנהגים? במשרד התחבורה אישרו העלאה בשיעור של ארבעה אחוזים בתעריפי המוניות. מאתמול החל המונה לפעול ב-11.5 שקלים

אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון | פלאש 90

תעריפי הנסיעה במוניות ספיישל ובקווי השירות, התייקרו אתמול (א) בשיעור של ארבעה אחוזים, בהתאם לצו הפיקוח על מצרכים ושירותים שנחתם על ידי משרדי האוצר והתחבורה. במשרד התחבורה אמרו כי עליית התעריפים משקפת את התייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות בחודשים האחרונים, ובעיקר במחירי הדלק שעלו בתקופה זאת בשיעור של 9.4%.

מחיר התחלתי של נסיעה במונית יהיה 11.5 שקלים במקום אחד-עשר שקלים כיום. התעריף עבור הזמנת מונית בטלפון יעמוד על 4.80 שקלים במקום 4.60 שקלים. התוספת שנהגי מוניות גובים עבור נסיעה מנמל התעופה בן גוריון לא תתייקר ותישאר חמישה שקלים.

במשרד התחבורה הסבירו כי תעריפי המוניות מתעדכנים בהתאם להתייקרויות בסל התשומות, בכל פעם שהעלות משתנה בשלושה אחוזים או יותר. תעריפי הנסיעות במוניות הוזלו בנובמבר האחרון בשיעור של 11 אחוזים. זאת לאחר תקופה ארוכה בה נותרו על כנם.

לנוכח ניסיון הפעם הקודמת (בה הופחתו המחירים), מודיעים אנשי משרד התחבורה כי כיול המונים במוניות החל אתמול וכי הוא יימשך מספר ימים. עוד ביקשו להזכיר לנוסעים כי בנסיעות ספיישל חלה על נהג המונית החובה להפעיל מונה בכל נסיעה.

כתיבת תגובה