חברת חן ואיתי גינדי תבנה פרויקט של 80 דירות בבת ים

המיוחד בפרויקט הזה היא העובדה שמדובר באחת מיחידות הקרקע הפרטיות הבודדות שעוד נותרו באזור לבנייה מיידית של כמה עשרות יחידות דיור. הקרקע נמצאת סמוך מאוד לחוף הים על גבול ראשון לציון

בת ים. לוטשים עיניים לשטחי המסחר המניבים

חברת 'חן ואיתי גינדי' חתמה לאחרונה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים בבת ים לבניית פרויקט בן שמונים יחידות דיור במבנה אחד. הקרקע ממוקמת בדרום מערב העיר, על גבול ראשון לציון מרחק מספר מאות מטרים מחוף הים של בת ים.

במסגרת העסקה, תישא החברה בעלות הקמת הפרויקט כאשר חלק מהדירות שייבנו, יהיו של בעלי הקרקע. את בעלי הקרקע ייצגו בעסקה עורכי הדין שמואל שוב, שושי בירזון ורינת בן ציון, ואילו את חברת חן ואיתי גינדי ייצגה עורכת הדין לירון רוט.

זהו למעשה חלק ממתחם חדש בדרום מערב בת ים בו ניתן להקים אלפי יחידות דיור. בשל העובדה שהממשלה משווקת כיום קרקעות במסגרת פרויקטי מחיר למשתכן בלבד, נוצר ביקוש בקרב יזמים וקבלנים לביצוע עסקאות בקרקעות פרטיות לצורך הקמת פרויקטים המותאמים גם למשפרי דיור, משקיעים וצעירים שאינם זכאי משרד השיכון.

הקרקע בבת ים היא בין הקרקעות הפרטיות הזמינות היחידות במרכז הארץ לבנייה מידית של פרויקטים בהיקף משמעותי למגורים. בגינדי אומרים כי העסקה היא סנונית העסקאות במתחם זה.

כתיבת תגובה