חצי יובל ליחסים הדיפלומטיים • שר החקלאות בדרך להודו

שר החקלאות, חה"כ אורי אריאל (הבית היהודי) המריא לביקור רשמי בהודו במטרה להגביר את שיתוף הפעולה החקלאי עם תת היבשת שמונה כבר למעלה ממיליארד נפש. אריאל: "לחקלאות הישראלית פוטנציאל אדיר בהודו"

שר החקלאות אורי אריאל. צילום: פלאש 90

שר החקלאות אורי אריאל המריא אמש לביקור רשמי בן ארבעה ימים בהודו, במטרה להגביר את שיתוף הפעולה החקלאי עם המדינה. הביקור פותח את שנת ה-25 לכינון היחסים הדיפלומטיים בין המדינות, ומגיע בהמשך לביקורו של רובי ריבלין בהודו לפני כחודשיים, אז נחתמה הצהרת כוונות בנושא המחקר והפיתוח החקלאי בין המדינות.

בספטמבר האחרון ביקר בישראל שר החקלאות הפדראלי של הודו, רדהא מוהאן סינג. גם זאת כחלק משיתוף הפעולה החקלאי בין שתי המדינות. במהלך ארבעת הימים הקרובים ייפגש אריאל עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי ועם שרים בממשלתו.

יש לכם מה לספר לנו כדי שנספר לכולם? הייתם עדים לאירוע חדשותי שעדיין לא פורסם? כתבו לנו!

אריאל אף יחנוך מרכז מצוינות חדש במדינת קרנטקה שבדרום תת היבשת, וישתתף בכנס שמארגן הפרויקט החקלאי ישראל-הודו. אריאל אמר טרם נסיעתו: "אנחנו טסים להודו כדי להגביר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחום החקלאות. לחקלאות הישראלית יש פוטנציאל אדיר בהודו כי יש שם מיליוני חקלאים עם אתגרים לא פשוטים. ראש ממשלת הודו מציין את ישראל כמובילה בחקלאות, ואנחנו באים מתוך מטרה לקדם את החקלאות הישראלית ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות".

כתיבת תגובה