טאואר קיבלה 18 מיליון דולר להקמת מפעל ייצור חדש בסין

תקבל אופציה לניצול עד 50% מקיבולת הייצור של המפעל החדש ותקבולי מזומן נוספים שמועדיהם ייקבעו בהסכם הסופי המפורט • מניית החברה זינקה ב-4.5%

שבבים. אילוסטרציה: Golubovy, שאטרסטוק

יצרנית השבבים הישראלית טאואר הודיעה היום (ב), כי קיבלה תשלום ראשון בסך של 18 מיליון דולר כאבן דרך הראשונה מתוך הסכם המסגרת שנחתם עם חברת Tacoma Technology Limited.

במסגרת זו סוכם על הקמתו של מפעל ייצור 8 אינץ' חדש באזור התעשייה נאנג'ינג בסין שימומן במלואו על ידי החברות מקבוצת Tacoma, וכן משקיעים נוספים מסין. בהתאם למתווה ההסכם, טאואר-ג'אז תספק את מומחיותה הטכנולוגית וכן ייעוץ והטמעה של תהליכי הייצור אשר בעבורם תקבל תשלומים נוספים לאורך השנים הקרובות בהתאם למתווה אשר יקבע בהסכם הסופי.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

כחלק מההסכם, מתחילת הייצור במפעל החדש תהיה טאואר-ג'אז זכאית ל-50% מקיבולת הייצור המתוכנן ל-40,000 פרוסות בחודש בו תוכל להשתמש על פי שיקול דעתה, לטובת לקוחותיה. צעד זה יאפשר הגדלה של כושר הייצור של החברה כמו גם גמישות רבה במתן מענה לצרכים הגלובליים הגדלים של החברה.

"הסכם מסגרת זה עם Tacoma Technology מהווה חלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה להתמקד בשווקים צומחים כגון סין, תוך הרחבת כושר הייצור העולמי שלה. שוק החברות ללא יכולת ייצור עצמאית (fabless) צמח מאוד בשנים האחרונות. מפעל ייצור 8 אינץ' חדש בסין הוא טביעת רגל אסטרטגית לחברה תוך הגדלת כושר הייצור הגלובלי שלה ותמיכה בלקוחות מסין הכוללת אופטימיזציה של איכות מוצריהם וזמני הייצור שלהם", אמר ד"ר יצחק אדרעי, נשיא טאואר-ג'אז.

כתיבת תגובה