יושב ראש קבוצת 'אשטרום' נחקר אתמול בחשד לעבירות שוחד

כך הודיעה החברה הבוקר לבורסה. בדיווח נכתב עוד כי להערכת החברה, בהתנהלותו של מר נוסבאום או של החברה, לא נפל כל רבב ודופי וכי לאחר בירור העובדות יתברר כי שמו שורבב לפרשה בשוגג"

חומרי גלם לתעשיית הבנייה. אילוסטרציה. צילום: עבד רחים חטיב | פלאש 90

קבוצת הבנייה 'אשטרום' דיווחה הבוקר (ד) לבורסה כי יושב ראש הקבוצה אברהם (רמי) נוסבאום שהוא גם אחד מבעלי השליטה, נחקר אתמול בחשד כי ביצע עבירות שוחד במסגרת תפקידו.

בהודעת החברה נכתב: "החברה מודיעה בזאת, כי ביום 14 בפברואר 2017, נחקר מר אברהם נוסבאום, יושב ראש דירקטוריון החברה ומבעלי השליטה בה בחשד לביצוע לכאורה של עבירות שוחד בתפקידו כנושא משרה בחברה בקשר עם פרויקטים של החברה וחברות מוחזקות של החברה. להערכת החברה, בהתנהלותו של מר נוסבאום או של החברה, לא נפל כל רבב ודופי וכי לאחר בירור העובדות יתברר כי שמו שורבב לפרשה בשוגג".

אולי זה מסביר מדוע דחתה אשטרום את השלמת הגיוס באמצעות הנפקת אג"ח שזכתה לביקושים גבוהים בשלב המוסדי בשבוע שעבר. החברה גייסה בשלב המוסדי 313 מיליון שקל וזכתה לביקושים של יותר מחצי מיליארד שקל. הריבית שנסגרה בסיומו של השלב המוסדי עומדת על 4.3% והדירוג שניתן לסדרת האג"ח שאת השלב הציבורי שלו תשלים החברה בימים הקרובים, עומד על דירוג A.

כתיבת תגובה